Smertestillende under spraying

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hva tar dere mot menssmerter? Jeg har sterke medisiner som jeg har fått av legen pga at jeg er svært plaget men kan inne ta disse nå. Noen som vet om man kan ta ibux? Eller naproxen? Husker gyn sa at jeg ikke kunne ta det mens vi prøvde naturlige måten å det gjelder vel nå også

Opp

Jeg tenker at hvis du tåler Paracetamol, så ville jeg heller brukt det. Better safe, than sorry?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenker at hvis du tåler Paracetamol, så ville jeg heller brukt det. Better safe, than sorry?

Hadde bare paracet fungert. Jeg får så kraftige smerter av og til at jeg måtte på legevakta. Får håpe det ikke kommer så kraftig nå

Nå skal ikke jeg komme her å være påståelig, men ibux og andre nsaids påvirker vel kroppen negativt med tanke på kommende svangerskap etter hva jeg har hørt, så antar det er likt når man sprayer og skal i gang med forsøk. Du kan ikke få paralgin forte da? Jeg ble anbefalt å bruke det i stedet for naproxen og ibux, om ikke vanlig paracet hjalp.

Samme her. Har også sterke plager når jeg har mensen. Fikk ikke "lov" til å ta ibux. Bare paracet og paralgin forte evt. Hjelper ikke stort med paracet her heller :-(

Nå skal ikke jeg komme her å være påståelig, men ibux og andre nsaids påvirker vel kroppen negativt med tanke på kommende svangerskap etter hva jeg har hørt, så antar det er likt når man sprayer og skal i gang med forsøk. Du kan ikke få paralgin forte da? Jeg ble anbefalt å bruke det i stedet for naproxen og ibux, om ikke vanlig paracet hjalp.

Hadde en pralgin forte igjen fra operasjonen så overlevde på den. Ellers tar jeg buscopan som har en himmelsk effekt, men den kan jeg heller ikke bruke

fikk beskjed fra klinikken om at jeg kunne ta ibux frem til innsett.. Sterkere aner jeg ikke. ved naturlig prøving er ibux frarådet..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp