Smertestillende under nedregulering (hjelp!) - har ringt UNN og fått svar

babyT

Forumet er livet
Våkna imorges med sterke smerter i korsryggen og magen, så her kommer TR om noen få timer. Bruker å ta en blanding av arcoxia, paracet og paralgin forte eller tramadol når smertene er på det verste. Kun paracet eller ibux eller lignende hjelper ikke i det hele tatt. Vet dere om jeg kan ta denne lille coctailen min nå under nedregulering?

Tenkte å ringe UNN og høre men de har kun telefontid mellom kl 12.30 og 14. Kan ikke gå så lenge uten smertestillende [X(] Kanskje prøve å nå dem via sentralbordet? Si at det haster. [8|] Det gjør jo det. Vil ikke ta noen smertestillende som ødelegger for forsøket.

Fikk snakke med ei av jordmødrene på ivf-enheten. Kan ta en blanding av paracet og paralgin forte, men ikke arcoxia. Så nå har jeg putta i meg paracet og paralgin, så får håpe det hjelper. Har også varmeteppe som jeg bruker i ryggen.

Huff da, ikke deilig å våkne med sånne smerter.
Godt du fikk snakket med ivf-klinikken da.
Sender deg en god bedring klem, og håper at smertene snart er borte.

takk for klemmer bobbo og livslyst.

Nå merker jeg at tablettene har begynt å virke. Litt susete i hodet og de verste smertene i ryggen har gitt seg. For noen mnd siden kjøpte mannen et elektrisk varmeteppe til meg, så nå ligger jeg på ryggen i sofaen med varmeteppe under meg og beina høyt slik at korsryggen får maks kontakt med teppet. Det lindrer for de smertene tablettene ikke klarer å ta, så tror dette skal gå bra.

Så bra det hjelper[:)] Hørtes ikkje godt ut nei. Har aldri i mitt liv hatt mensen smerter, så kan ikkje forestilla meg kor vondt det gjer. Men hørres ut som du har det litt voldsomt då..

Håpar det ikkje varer for lenge[:)]

ORIGINAL: ElinR

jeg hadde også ekstremt vondt i ryggen da jeg fikk tr under nedreguleringen. pleir ikke å ha d slik til vanlig liksom, men d hjalp heldigvis litt med paracet [:)]

Jeg har alltid vondt i ryggen ved TR. Har endometriose og den ligger visstnok på tarmene og mot rygen, så er nok det jeg kjenner. Paracet har ikke fungert på mine menssmerter noengang, men heldigvis hjelper paralgin forte litt. Tåler jo at det gjør litt vondt, så lenge de verste smertene blir døyva.

Back
Topp