Rett etter ks fikk jeg to doser med noe intravenøst, pluss 1g paracet (vanlige paracet er 500 mg) tror jeg det var. Jeg fikk ellers 1 g paracet, oxinorm og oxicontin (en av disse to er hurtigvirkende, og den andre er langtidsvirkende), og så fikk jeg diclofenac (betennelsesdempende). Jeg hadde ks tirsdag 5.6, og fikk alle disse preparatene tirsdag og onsdag. Torsdagen fikk jeg paracet og diclofenac, fredagen fikk jeg også den hurtigvirkende av de oxi-tablettene. Lørdag fikk jeg paracet før jeg reiste hjem, og tok vel et par tabletter på kvelden her hjemme. Tok vel også noen paracet søndagen, men etter det har det ikke vært behov. Du må bare spørre etter smertestillende, det var det jeg fikk beskjed om å gjøre hvis det ble vondt. Jeg hadde lite vondt etter mitt planlagte ks, men fikk på dag tre en skikkelig brennende følelse rundt såret på venstre side. Dette varte en 5-6 dager. Nå er jeg bare litt sår og nummen, og det er bare 11 dager etter ks. Jeg er overrasket over at formen er såpass bra selv om jeg er veldig forsiktig med bevegelser og sånn.