Smerter...

Froya88

Forumet er livet
Et lite spm.. Er det noen her som har opplevd at de får utrolige smerter nede med skambeinet etter sex/orgasme? Akkurat som det brenner liksom. Uendelig vondt! Har opplevd det tidligere også,men da har det vært blærebetennelse og slikt. Har slitt endel med urinveisinfeksjon/blærebetennelse det siste året. Var nettopp hos legen nå,og tok blodprøver og urinprøve,men ingen tegn til noe galt. Alle blodprøver var fine og ingen bakterier i urinen.
Noen som kjenner seg igjen eller..? [8|]

hei ja jeg en gang og da hadde jeg klamydia og da gjorde det vondt både under og når vi va ferdig med sex

Okay! Men klamydia er det ikke,da jeg har tatt alle slags underlivsprøver og sånn. Og godt er jo det.. [;)] Noen flere?

Jepp. Sendt til dyrkning,det har de gjort hver gang. Også denne gangen. Har også vondt når jeg trykker nede på magen.. I høyre side.. Nesten der med blindtarmen liksom.. Er ikke blindtarmbetennelse eller noe slikt. Det er testet og utelukket! [;)]

Kan det være noe med tarmen eller noe? Er det smerter hver gang, eller når du har spist like før?

Nei,reagerer heller ikke når jeg har spist noe. Ikke i noen slike tilfeller. Kun etter sengekos egentlig. Ikke under seansen,bare etter orgasme. Og har våknet noen ganger på natta med smertene. Merkelige greier...

Back
Topp