Smerter

**entil**

Glad i forumet
Av og til får jeg skikkelig mensmurringer i magen! Jeg husker ikke fra sist jeg var gravid.. Er sikkert helt normalt, men jeg blir litt nervøs og må stadig skjekke papiret etter dobesøk[&:]
 
Har det jeg og, og jeg mener at disse smertene har blitt verre for hvert svangerskap.. 
 
Hmm, får satse på at alt er som det skal[:D]

Bare litt nervøs siden jeg har mistet 2[&:]
 
Ahh, ja da skjønner jeg jo at du er nervøs. Det kommer vel ann på hvor sterke smertene er, men jeg vil tro at det du opplever er normalt. Psyken kan jo også spille inn en del på smerter.. 
 
har det jeg også.. og hadde det sist[;)]
 
Er ikke så vondt at jeg vurderer å ringe legen, men likevel går tankene tilbake i tid...

Er sikkert ikke noe farlig - bare spiren som boltrer seg godt fast[:D][:D]
 
ja forstår det godt... jeg har ahtt både ma og sa... og når jeg hadde ma var det så vondt at jeg ikke klarte å gå og bare lå og vrei meg i smerte!!! Når jeg hadde sa merket jeg ingen ting bare blødde!! og i svangerskapet sist hadde jeg masse mensmurringer og jeg var livredd siden vi har brukt så mange år på og klare det!! men det var helt normale smerter.. har de noen ganger nå også[;)]
 
Har det jeg også, men kjenner forskjell på disse smertene og de jeg hadde når jeg hadde sa. Får jo litt nojia av og til, og tenker at nå går det galt. Men det er jo visst helt vanlig, men vondt er det uansett [:'(] Men siden jeg til tider "glemmer" at jeg er gravid , er det grei når disse smertene kommer, for å minne meg på det..[:D]
 
Jeg har det jeg også, og hadde det med forrige!

Tenker at lille spiren fester seg godt, så det er bare positivt [:D]
 
Back
Topp