Smerter!?

x1xPastella

Forumet er livet
Nå de siste dagene har jeg hatt veldige smerter i magen langt der nede... Smerter når jeg beveger meg og hoster osv...

I går hadde jeg og sambo sex for første gang på en uke oga sykdom og det gjorde så inni h..... vondt!!! Og etter på.... Ikke minst da... Og være med å bruke motbevegelser var helt umulig... (sorry detaljene)

Har tatt pergotime denne mnd for å få el, jeg vet ikke om jeg har hatt det en gang. Men kan dette vøre syptom på noe eller er det bare det at jeg kan være støl etter veldig mye hosting siste tida? Men vil det være så langt nede da?

Noen som vet?

kan være sånn jeg og har det. Jeg har veldig vondt, mest på venstresiden. Vondt å ha sex, og vondt og tisse eller gjøre andre ting som bruker musklene i området... Sånn stølvondt nesten... Det brer seg oppover i magen.. Håper det er tanta som kommer snart

Hei Pastella!

Jeg har jo som du vet også brukt Pergotime denne måneden -. og jeg hadde det akkurat lik ens forrige uke. Fra mandag kveld til lørdag. Slik støl vondt. Var vondt da jeg klemte på magen der også - nederst på venstre side. Jeg fikk også en pytteliten blødning på søndag. Og nå er det ingen ting - verken vondt eller blødning..

Jeg lurer også på hva dette er - har ikke hatt det slik før!!

Klem

Det er emerkelig ja... Har også smerter når jeg trykker der ja!!! Helt utroli!!!

Men jeg vet jo ikke hva jeg vil heller da... Jeg trekkes mellom at jeg vil og ikke vil pga den nye jobben...

Takk for den godhjerta

Back
Topp