Smerter!!

x1xAL-79

Andre møte med forumet
Hei!!
Jeg må bare høre om noen har det sånn som meg, har veldig vondt bak inne i venstre rompeball, spesielt etter en dag på jobb og masse gåing, får også et trykk i underlivet, akkurat som om noe holder på å presse seg ut hvis jeg står veldig lenge, kan ikke komme på at det var slik sist. Kan det være bekkenløsning?? Har vanskelig for å stå på venstrebenet når det er på det verste..... Vurderer å gå til legen, men er litt redd for at jeg skal bli sykemeldt...

Jeg har også noe liknende. Og når jeg forklarte det her inne, så sa alle at det hørtes ut som bekkenløsning [&:]

får også vondt der og den smerten stråler seg litt nederst på høyre side nede i korsryggen.. fikk time til fyso og hu sa at det antaglig vis var musklene inne i bekkenet.

Jeg har hatt vondt inne i høyre rompeball i flere år når jeg enten står for lenge, eller sitter for lenge. Det kommer av belastning.
Men det er sikkert en annen form dere har...[8|]
For jeg har jo ikke vært gravid før.

jeg har også noen ganger smerter i venstre sete, klarer nesten ikke å gå på venstre benet når jeg har de smertene. men de går over etter hvert da. bekkenløsning?

JA det er bekkenløsning! spør om henvisning til fysioterapaut hos legen, han/hun vet som regel råd. Det har visst større effekt, jo tidligere en begynner med behandlig/øvelser, og jo lenger kan du jobbe[:D]

Jeg har det også sånn, Og det er visst Bekkeløsning...

ORIGINAL: AGL

Hei!!
Jeg må bare høre om noen har det sånn som meg, har veldig vondt bak inne i venstre rompeball, spesielt etter en dag på jobb og masse gåing, får også et trykk i underlivet, akkurat som om noe holder på å presse seg ut hvis jeg står veldig lenge, kan ikke komme på at det var slik sist. Kan det være bekkenløsning?? Har vanskelig for å stå på venstrebenet når det er på det verste..... Vurderer å gå til legen, men er litt redd for at jeg skal bli sykemeldt...

Heisann! Har det samme som deg, bare i høyre rimpeball.. [;)]
Har hatt det siden i uke 7-8. Blir bare værre for meg. Før var det bare etter jobb, men nå kan jeg få vondt av en liten handletur. Kommer til å ta dette opp med legen neste gang jeg skal til han, hvis jeg holder ut til 3. mai. Var hos han i uke 10, og da skylte han på hormoner, men tviler sterkt på at det er det siden det bare blir værre å værre.
Finner ikke noen gode liggestillinger om natta..[&o]
Tror selv det er bekkenløsning, og håper jeg blir sykemeldt, for jeg vil ikke ha slike smerter!

God bedring!![;)]

Back
Topp