Smerter?

Ducati

Flørter med forumet
Hei,
Jeg er i uke 5+1, og har litt ekstra «mensensmerter»-lignende smerter. Inne store, men kommer og går litt i midten av magen nede. Er det vanlig? Har dere også det?

Ja, mye ligamenter som skal strekke seg og gjøre plass til spiren. Så lenge det er stabilt uten skarpe, kjappe smerter så går det sikkert bra.

Jeg hadde det sånn de 2 siste ukene, denne uken har jeg kjent lite og er litt små stresset :smiley-ashamed004

Jeg har også det samme. Ble nesten borte i forrige uke, men mer tilbake de siste dagene igjen

Ja, mye ligamenter som skal strekke seg og gjøre plass til spiren. Så lenge det er stabilt uten skarpe, kjappe smerter så går det sikkert bra.

Jeg hadde det sånn de 2 siste ukene, denne uken har jeg kjent lite og er litt små stresset :smiley-ashamed004
Hva hvis det er mer stikking på de ene siden. Har mye av det på ventre sida. Blir automatisk redd for graviditet utenfor livmor

Hva hvis det er mer stikking på de ene siden. Har mye av det på ventre sida. Blir automatisk redd for graviditet utenfor livmor
Hos meg stikker det på venstre side. Men er kun der jeg har mensensmerter til vanlig. Og den e gangen hadde jeg eggløsning på høyre side

Jeg har hatt mest stikking på venstre (men også på midten/høyre), men hatt eggløsning høyre. Alt var fint og normalt hos meg.
Jeg har mye stikkinger og menssmerter, det er ubehagelig og litt skummelt synes jeg. Men har skjønt at det er relativt normalt siden alt skal strekkes og det gjøres plass.

Hadde veldig sterke mensenlignende smerter i mine to første svangerskap, såpass at jeg kastet opp og virkelig trodde det gikk galt. Men det var visst helt normalt for meg :-)

Hei,
Jeg er i uke 5+1, og har litt ekstra «mensensmerter»-lignende smerter. Inne store, men kommer og går litt i midten av magen nede. Er det vanlig? Har dere også det?
Jeg har hatt det også har det enda 6+3 kommer og går. Jeg tenker så lenge man ikke blør bør man bare nyte svangerskapet selv om det er vanskelig for hvis man skal tenke så mye over ting blir kroppen stressa❤️

Back
Topp