Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva hvis det er mer stikking på de ene siden. Har mye av det på ventre sida. Blir automatisk redd for graviditet utenfor livmorJa, mye ligamenter som skal strekke seg og gjøre plass til spiren. Så lenge det er stabilt uten skarpe, kjappe smerter så går det sikkert bra.
Jeg hadde det sånn de 2 siste ukene, denne uken har jeg kjent lite og er litt små stresset
Hos meg stikker det på venstre side. Men er kun der jeg har mensensmerter til vanlig. Og den e gangen hadde jeg eggløsning på høyre sideHva hvis det er mer stikking på de ene siden. Har mye av det på ventre sida. Blir automatisk redd for graviditet utenfor livmor
Jeg har hatt mest stikking på venstre (men også på midten/høyre), men hatt eggløsning høyre. Alt var fint og normalt hos meg.Hva hvis det er mer stikking på de ene siden. Har mye av det på ventre sida. Blir automatisk redd for graviditet utenfor livmor
Jeg har hatt det også har det enda 6+3 kommer og går. Jeg tenker så lenge man ikke blør bør man bare nyte svangerskapet selv om det er vanskelig for hvis man skal tenke så mye over ting blir kroppen stressaHei,
Jeg er i uke 5+1, og har litt ekstra «mensensmerter»-lignende smerter. Inne store, men kommer og går litt i midten av magen nede. Er det vanlig? Har dere også det?