I morgest i 04.30 tiden våknet jeg opp med så intense smerter at jeg ikke klarte å ligge i ro eller puste. Kjentes ut som om noen rev og klemte i livmoren min, og om jeg la meg til siden så rev det på den siden som lå opp. Så gikk det over til å gå til korsryggen, med like intense smerter. Føltes ut som om korsryggen min var på tur å rives fra hverandre. Smerten vekslet fra foran og bak i ca 7minutter. Svettet, brakk meg og var nær å synkopere av smerter. Føltes også ut som om jeg måtte på toalettet.
Fikk legetime raskt men legen var ikke bekymret, og forklarte at hun selv hadde hatt lignende ekstreme «menssmerter» i første trimester. Fikk tatt blodprøver og urinprøver, ny legetime og om det kom 1-2 ganger til så blir det gynekolog.
Og verd å nevne, har ikke hatt noen blødning.
Er det noen som har hatt lignende? Jeg har til vanlig mye smerter ved mensen og kraftige blødninger (når jeg ikke er gravid).
Fikk legetime raskt men legen var ikke bekymret, og forklarte at hun selv hadde hatt lignende ekstreme «menssmerter» i første trimester. Fikk tatt blodprøver og urinprøver, ny legetime og om det kom 1-2 ganger til så blir det gynekolog.
Og verd å nevne, har ikke hatt noen blødning.
Er det noen som har hatt lignende? Jeg har til vanlig mye smerter ved mensen og kraftige blødninger (når jeg ikke er gravid).