Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det er normalt å ha?Mensmurringer er jo et fint symptom da [emoji4] livmora som vokser og jobber, har hatt det i alle mine svangerskap [emoji4]
Så det er normalt å ha?
Pewh, takk! Har omtrent ikke sovet i natt, vært så engstelig..
Takk - dette hjalp!Sniker inn fra oktober 2018
For å dele min ærfaring.
Før dette svangerskapet hadde jeg også en spontanabort, og når jeg ble gravid igjen var jeg veldig rett for å miste:-( hadde utrolige kraftige mensmurring lignende smerter mellom uke 5 og uke 8:-/ var så gale til tider at jeg ikke klarte å stå oppreist engang. Men det føltes annerledes ut en det gjorde ved spontanaborten alikevell. Legen mente det var «voksesmerter» fra livmoren
Nå er jeg i uke 27 og venter ei lita jente som virker frisk og aktiv så det kan være veldig normalt å kjenne på dette.
Samtidig så er det jo greit å snakke med helsepersonell om man er urolig. Kanskje du klarer å slappe av litt mer etter en sjekk det hjalp veldig for meg;-) lykke til videre!
Ved 3 aborter bak meg, aner jeg ikke hvordan ett normalt svangerskap skal være. Alt av smerter og ubehag forbinder jeg ved abort.
Har det siste døgnet hatt skikkelige mensmurringer? Er superbekymret iom. at jeh er 6+1 og ikke noen symptomer ...
Har hatt samme murringer og er usikker selv. Er like langt som deg Men jeg går nå konstant på do og tisser og er kvalm mer eller mindre igjennom dagen, så jeg tenker at disse murringer bare er fordi livmoren vokser og strekker seg Skjønner bekymringen din, men det er nok ikke så ille å ikke kjenne symptomer heller. I mitt første svangerskap fikk jeg ingen symptomer før jeg var nærmere 2.trimester Holder en knapp på at alt er bare bra i magehuset dittVed 3 aborter bak meg, aner jeg ikke hvordan ett normalt svangerskap skal være. Alt av smerter og ubehag forbinder jeg ved abort.
Har det siste døgnet hatt skikkelige mensmurringer? Er superbekymret iom. at jeh er 6+1 og ikke noen symptomer ...
Hvor langt er du på vei? Jeg leste et sted at i uke 8-10 så roer den ned og begynner å gå nedover, men vet ikke om det er til å stole på..Takk for kloke ord damer
Håper at ingen symptomer fortsatt er bra, fikk beskjed fra fastlegen da jeg spurte om å få måle hcg, at det omtrent ikke var vits for at den var begynt å flate ut..? Trodde ikke det skjedde så tidlig..
Jeg er 6+3 ..Hvor langt er du på vei? Jeg leste et sted at i uke 8-10 så roer den ned og begynner å gå nedover, men vet ikke om det er til å stole på..
Da jeg mistenkte MA sist pga blødning, tok de målinger med et par dagers mellomrom. Jeg var da i ca.uke 9, men ble satt tilbake til uke 6-7 på UL. Så at du ikke kan få målinger nå i uke 6+3 synes jeg virker merkelig. Den skal jo ikke flate ut så tidlig. Og hvordan kan han si at den begynner å flate ut? Har han tatt noen som helst målinger? Eller er det bare antagelser? Kjenner jeg blir litt irritert på dine vegne på den legen...Jeg er 6+3 ..
Nei, hun hadde lest det. Ikke fått tatt noen prøver, har fått ultralyd 14.08.. men skulle gjerne vært beroliget før den tid..Da jeg mistenkte MA sist pga blødning, tok de målinger med et par dagers mellomrom. Jeg var da i ca.uke 9, men ble satt tilbake til uke 6-7 på UL. Så at du ikke kan få målinger nå i uke 6+3 synes jeg virker merkelig. Den skal jo ikke flate ut så tidlig. Og hvordan kan han si at den begynner å flate ut? Har han tatt noen som helst målinger? Eller er det bare antagelser? Kjenner jeg blir litt irritert på dine vegne på den legen...
Da må ho vel ha lest på noe gammelt vel...? Jeg ville heller ha kontaktet noe privat om hun ikke kan svare deg ordentlig. Til og med min fastlege sier hun selv ikke er ekspert på dette med graviditet og fødsel.Nei, hun hadde lest det. Ikke fått tatt noen prøver, har fått ultralyd 14.08.. men skulle gjerne vært beroliget før den tid..
Jeg er enig med smurfelykke over her.. Det høres merkelig ut!Jeg er 6+3 ..