Smerter!

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Åååh, etter husarbeid i går har jeg en grusom smerte i skrittet. Lysken? Føles som det står en kniv hver gang jeg beveger meg... Ekstra vondt når jeg har vært i ro en stund. Mest på høyre side. Noen med erfaring om hva dette er? Ligger nå til sengs etter endt arbeidsdag med puter mellom beina, hjelper her og nå iallfall.

Last edited:
Jeg har ikke opplevd dette selv, men første som slo meg var bekkenløsning?
Søkte litt på nett etter symptomer på dette, og kom frem til denne siden:
http://www.bekkenlosning.no/symptomer/

Ville uansett ha tatt kontakt med lege eller jordmor om smertene ikke gir seg,
for å være på den sikre siden.

God bedring! :)

Er vell bekkenet ja da jeg også har andre symptomer. Vondt i isjases har jeg hatt lenge. Før dette her har jeg generelt vært vond og stiv i bekkenet... eskalerte noe veldig plutselig :grumpy:

Er vell bekkenet ja da jeg også har andre symptomer. Vondt i isjases har jeg hatt lenge. Før dette her har jeg generelt vært vond og stiv i bekkenet... eskalerte noe veldig plutselig :grumpy:

Mitt beste tips... Dropp husarbeid ;)
Men det høres ut som bekkenet. Har opplevd lignende. Så det gjelder å lytte til kroppen og tilpasse aktiviteten.

Mitt beste tips... Dropp husarbeid ;)
Men det høres ut som bekkenet. Har opplevd lignende. Så det gjelder å lytte til kroppen og tilpasse aktiviteten.
Jammen ikke lett det altså... mye som skal gjøres, hele tiden! Men hadde jeg visst det jeg vet i dag så hadde jeg droppa det. Utrolig dårlig humør av å gå rundt å ha vondt konstant. I tillegg tviler jeg på at mannen tar det alvorlig!

Høres helt klart ut som bekkenløsning.

Jeg har vært plaget av bekkenløsning i alle mine tre svangerskap og det verste jeg gjør, altså garanterer vondter i ettertid, er husarbeid. Støvsuging og gulvvask absolutt verst... Så her i huset er det mannen som gjør alt av det der, uten å klage og, og det er stort for han :P

Back
Topp