Jeg startet med å.få bekkenløsning og trodde de forferdelige smertene jeg hadde var pga det og bare beit tenna sammen og tenkte jaja det skal vel Være så vondt hadde samme smerter som deg, startet I ben og hofter, så ble det høyere og høyere opp I ryggen og I Sida. Til slutt begynte det å Gjøre smålig vondt når jeg tissa men hadde fått negativt svar tidligere ang urinveisinfeksjon fra legen selv om jeg følte at jeg hadde det da.
Ringte til slutt legen og fikk time. Ble sendt til Ahus da det viste seg at jeg hadde bakterier I både blod og urin. Til slutt fant de ut etter undersøkelser at jeg hadde nyrebekkenbetennelse og ble lagt inn til observasjon og måtte medisineres intravenøst I tre dager.
Er egentlig veldig glad det faktisk var noe for det var så sinnssykt vondt I rygg og oppover I sida på slutten at jeg trodde jeg skulle klikke.
Nå er det helt borte heldigvis men bekkenløsningen er der jo fremdeles, men det er iallfall ikke like vondt så hadde jeg Vært deg hadde jeg fått det sjekket!!