Smerter

Preggis <3

Flørter med forumet
Hei jenter. Har I dag følt smerter som drar seg i ryggen og ned i halebeinet. Kjenner også at det drar seg mot hoftene. Har også måtte gå på do flere ganger i dag. Noen som vet om det kan være starten på rier ? Og burde jeg kontakte føden ?

Om du er usikker så ringer du føden. Da vil du enten bli beroliget på telefon, eller få en kontroll :) Har du hatt det sånn i hele dag? Har du tatt tiden på smertene? Kommer de i bølger? (begynner lavt og øker for så å dabbe av igjen)

Jeg har hatt det sånn siden 1 juledag, så man kan ha det sånn lenge.

Jeg har alle mulige slags rare smerter hele tiden nå som babyen har begynt å bli stor. Jordmor sier det er normalt. Men er du bekymret, ringer du føden.

Hei jenter. Har I dag følt smerter som drar seg i ryggen og ned i halebeinet. Kjenner også at det drar seg mot hoftene. Har også måtte gå på do flere ganger i dag. Noen som vet om det kan være starten på rier ? Og burde jeg kontakte føden ?
Hvordan går det?

Jeg har også hatt det sånn siden nyttår omtrent :/
Kan være at baby kommer borti nerver når den legger seg lengre ned i bekkenet eller om hodet driver og fester seg ifølge min jordmor.
Men hvis du er usikker er det alltid greit å få sjekket det! Bedre en gang for mye enn en gang for lite ^^,

Hvordan går det med deg? :)

Det er fortsatt vondt innimellom men nå lurer jeg kanskje på om det er uvi som gjør at jeg har vondt ? Går på antibiotikakur og er vel femte dagen. Men trudde ikke det skulle begynne å gjøre vondt når man begynte på det ? Har hatt uvi to ganger dette svangerskapet og sist jeg gikk på antibiotika så hadde jeg ikke smerter.

Kan godt være uvi, kanskje ta kontakt med legen å høre? Skal jo bli bedre etter noen dager på medisin...

Kan godt være uvi, kanskje ta kontakt med legen å høre? Skal jo bli bedre etter noen dager på medisin...
Jeg tenker det samme. Tror jeg ville kontaktet føden/lege for å utelukke :) Det virker jo litt merkelig at du skal få vondt nå, fem dager inn i en kur? Er det ti dager du skal gå på den kuren?

Hvordan går det?

Jeg startet med å.få bekkenløsning og trodde de forferdelige smertene jeg hadde var pga det og bare beit tenna sammen og tenkte jaja det skal vel Være så vondt hadde samme smerter som deg, startet I ben og hofter, så ble det høyere og høyere opp I ryggen og I Sida. Til slutt begynte det å Gjøre smålig vondt når jeg tissa men hadde fått negativt svar tidligere ang urinveisinfeksjon fra legen selv om jeg følte at jeg hadde det da.
Ringte til slutt legen og fikk time. Ble sendt til Ahus da det viste seg at jeg hadde bakterier I både blod og urin. Til slutt fant de ut etter undersøkelser at jeg hadde nyrebekkenbetennelse og ble lagt inn til observasjon og måtte medisineres intravenøst I tre dager.
Er egentlig veldig glad det faktisk var noe for det var så sinnssykt vondt I rygg og oppover I sida på slutten at jeg trodde jeg skulle klikke.
Nå er det helt borte heldigvis men bekkenløsningen er der jo fremdeles, men det er iallfall ikke like vondt så hadde jeg Vært deg hadde jeg fått det sjekket!!

Jeg startet med å.få bekkenløsning og trodde de forferdelige smertene jeg hadde var pga det og bare beit tenna sammen og tenkte jaja det skal vel Være så vondt hadde samme smerter som deg, startet I ben og hofter, så ble det høyere og høyere opp I ryggen og I Sida. Til slutt begynte det å Gjøre smålig vondt når jeg tissa men hadde fått negativt svar tidligere ang urinveisinfeksjon fra legen selv om jeg følte at jeg hadde det da.
Ringte til slutt legen og fikk time. Ble sendt til Ahus da det viste seg at jeg hadde bakterier I både blod og urin. Til slutt fant de ut etter undersøkelser at jeg hadde nyrebekkenbetennelse og ble lagt inn til observasjon og måtte medisineres intravenøst I tre dager.
Er egentlig veldig glad det faktisk var noe for det var så sinnssykt vondt I rygg og oppover I sida på slutten at jeg trodde jeg skulle klikke.
Nå er det helt borte heldigvis men bekkenløsningen er der jo fremdeles, men det er iallfall ikke like vondt så hadde jeg Vært deg hadde jeg fått det sjekket!!
Så bra dere fant ut av det. God bedring !

Det hørtes skikkelig vondt ut :( men glad du fant ut av det:happy:

Back
Topp