Smerter

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Hadde innsett igår og uttak på mandag. Har etter uttaket hatt smerter i magen/eggstokkene. De sa at det nok var fordi eggposene fylte seg med vann, men nå har det blitt slik at jeg ikke klarer å være på jobb pga det. Hele magen strammer seg når jeg går, noe som gjør meg veldig kvalm. Er veldig oppblåst, og magen er stinn. Er litt som en sterk blanding av forstoppelse, luftsmerter og menssmerter. Skal til fastlegen imorgen for å høre hva hun sier og evt få meg en sykmelding da jeg går ganske mye i jobben og blir veldig dårlig av det.
Men tenkte å høre om noen av dere har opplevd noe lignende? Er selvfølgelig livredd for at noe skal være galt med enten meg eller egget. :(

Tar Lutinus, og leste nå at alle symptomene mine kan komme fra den. Men likevel jævlig vondt og ubehagelig, så satser på en liten sykemelding fra legen. Klarer ikke jobbe når formen er slik.

Ok :) brukte lutinus selv og ble oppblåst, men hadde aldri smerter annet enn litt stølhet et par dager etter uttak.
ImageUploadedByBV Forum1454018672.601665.jpg

Kan krysse av for alle de første sympotomene. :(

Håper det gir seg for det hørtes ikke noe godt ut :/ kanskje du burde ta en tur til legen dersom det ikke roer seg.
God bedring og lykke til med spiren :)

Ta en telefon til klinikken i tillegg i morgen, høres mer ut som overstimulering enn bivirkninger av Lutinus og bør sjekkes ut.

Jeg var også sånn etter uttak nå. Og det varte i ca 4 dager. Hadde problemer med å gå når jeg skulle på innsett:p men det gikk over:) I forhold til overstimulering er det viktig å være obs på pusen, blir den tung kan du kontakte legevakta med en gang:) når jeg kom på innsett spure legen om det ble værre eller det samme. Når jeg sa at det var likt hver dag, så var det visst helt greit :p

Back
Topp