Smerter

Zoooove

Forelsket i forumet
HVOR vondt er det egentlig vanlig å ha? Har jevnlig stikkinger og "tak" nederst i magen...kjennes ikke ut som menssmerter er mer skarp smerte enn det...men er veldig vondt! Er dette vanlig, eller burde jeg være bekymret?
 
Jeg får skikkelig stikkinger av og til, så ille at jeg ikke kan reise meg.. Tror det er veldig vanlig :)
 
Det er vanlig med en del vondt i form av stikkinger, stikksmerter mot lysken og menssmerter, de fleste kjenner noe ;) Det er nok forskjellige fra person til person, men hos meg er det i alle fall slik med en god del ondter :happy:
 
Jeg tror mine stikninger og tidvise tak i magen er ingenting annet enn luftsmerter og tarmbevegelses smerter. Jeg har det ofte og jeg har avfunnet meg med at det nok er vanlig. Men var ganske nervøs de første ukene, så skjønner deg godt!
 
Ja jeg mener og det høres normalt ut, spesielt når det er litt spredt utover..!:)

men jeg hadde egentlig bare én kveld med ganske sterke menssmerter, da hadde jeg hatt brun utflod og var sliten og bekymret for spiren. Siden dette var ganske intenst, burde jeg være bekymret for at det har skjedd noe?
 
Jeg har også slike smerter- noe er vel også luftsmerter, men ikke særlig behagelig...
 
Jeg er vanvittig oppblåst og er fryktelig øm i hele magen. Skikkelig ubehagelig:p føler jeg har tatt 100 sit ups og fått ett par spark i magen:p
 
Jeg får skikkelig kraftige smerter innimellom. Nesten som stikk I livmoren. Tror det er krampetrekninger mens den utvider seg.

Dersom det gjør så vondt at du ikke får puste skikkelig eller blir redd ville jeg tatt en tur til legen bare for å være sikker :)

Mye bedre å gå en gang for mye, da kam du slappe mer av fremover :)
 
Back
Topp