Smerter

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Inne i, eller ved venstre rompeball..( Vanskelig å forklare :p ) Kjenner det ekstra godt når jeg belaster venstre fot. ( ved vanlig gåing, gåing i trapp o.l - og når jeg "vrir" meg.. ) Kan dette være relatert til svangerskapet tro? Hvordan arter bekkenløsning/låsning seg? Er verre i dag, enn i går for å si det sånn, og smertene arter seg litt sånn plutselig, innimellom. Som et lite "skudd" langt inni beinet, inni rompeballen der liksom.... Voooondt :(

Høres ut som det er bekkenet ja, jeg er plaget med samme..

Blir bare verre for hver dag... :o Skal til kiropraktor neste uke da, håper kanskje det hjelper..

Akkurat sånn vondt har jeg og! På samme plass! Skal be legen om henvisning til fysioterapeut når jeg skal dit i begynnelsen av august.

Godt å vite at jeg ikke er alene om det i allefall. Men, er det bekkenet som gjør seg til liksom? Hadde aldri tenkt at slike problemer skulle komme så tidlig i svangerskapet? Er 15+5 i dag..

Sånn har jeg vært nå i 2 dager. Går som en stokk. Gjør kjempe vondt! Trodde det var pga leddgikten jeg :p men godt å høre at det bare er vanlig svangerskapsplager :p

Æsj, nå har smertene forvillet seg nedover på fremsiden av låret også.. :o Vet ikke om dette har noen sammenheng men, kjennes nesten ut som om jeg har trent låret skikkelig. Sånn stiv og støl følelse... Vondt bare å sette seg ned. Samtidig så kjennes det ut som om det sprer seg hele veien nedover til fotbladet, der er det ikke smerter, men mer nummenhet... :o
Skal heldigvis til kiropraktoren i morgen, men er liiiitt skeptisk til hva hun kan om dette? Noen med tips, eller erfaringer til slikt? Det skal sies at jeg har ikke trent, ikke så mye som gådd en tur engang. Og jeg har ikke ramla og slått meg eller noe sånt heller. Så dette er uforklarlig for meg, rett og slett.

Back
Topp