Smerter..

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Åh.. Har smerter i ryggen, langt nede i ryggen, eller korsryggen? Usikker på hva det heter. Det er ikke vondt når jeg ligger. Men når jeg skal reise meg opp er det helt jævlig.. Rett å slett! Bruker lang tid på å komme meg opp, å støtter meg som regel i noe.. Jeg er ikke støl! For det vet jeg hvordan føles.. Dette er anderledes. Av og til kjennes det ut som at det går strålinger ned beina.. Åh!! Noen som vet hva det er? Eller har kjent noe lignende?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det helt nede ved rompa? For da kan det være bekkenet som begynner å krangle. Mitt er hvertfall vondt på baksiden nå, forrige svangerskap startet det foran.

Kan høres ut som bekkenet ditt ja, ta en prat med legen din og få henvisning til fysio :)

-Fra appen-

Er det helt nede ved rompa? For da kan det være bekkenet som begynner å krangle. Mitt er hvertfall vondt på baksiden nå, forrige svangerskap startet det foran.
Ja.. Det er iallefall veldig nært..!! Åh.. Det har ikke vært noe vondt fremme!

Åneii.. Vil ikke begynne å plages med det nå.. Skal til jordmor neste uke! Fastlegen min er så opptatt for tiden :/

Ikke sikkert det blir så ille heller, men riktig behandling :) Men hør med jordmor du!

-Fra appen-

Åh.. Har smerter i ryggen, langt nede i ryggen, eller korsryggen? Usikker på hva det heter. Det er ikke vondt når jeg ligger. Men når jeg skal reise meg opp er det helt jævlig.. Rett å slett! Bruker lang tid på å komme meg opp, å støtter meg som regel i noe.. Jeg er ikke støl! For det vet jeg hvordan føles.. Dette er anderledes. Av og til kjennes det ut som at det går strålinger ned beina.. Åh!! Noen som vet hva det er? Eller har kjent noe lignende?:)

Jeg har også fått vondt i korsryggen. Jeg later som ingen ting og nekter at det skal være noe bekkenrelatert *lalalala* :P Men, jeg har hatt litt trøbbel med korsryggen før også, så satser egentlig på at det "bare" er det samme. :) Si fra om du finner ut hv det er da!

Høres farestruende ut som starten på bekkenløsning.
Ved mitt forrige svangerskap, startet jeg med intense smerter rundt halebeinet og det utviklet seg videre til og bare bli værre.
Vondt å gå, vondt å ligge, vondt å sitte osv.

Prøv å ligge med en pute mellom lårene om natta, og når du halvveis ligger i sofaen. Da får bekkenet litt avlastning,.

Jeg har også fått vondt i korsryggen. Jeg later som ingen ting og nekter at det skal være noe bekkenrelatert *lalalala* :P Men, jeg har hatt litt trøbbel med korsryggen før også, så satser egentlig på at det "bare" er det samme. :) Si fra om du finner ut hv det er da!
Nei, jeg og! Kan ikke bli dårlig rett før skoleslutt!! Den er grei!:), skal snakke me jm å høre :-)

Nei, jeg og! Kan ikke bli dårlig rett før skoleslutt!! Den er grei!:), skal snakke me jm å høre :)

Jeg har ikke noen eksamener å ta hensyn til heldigvis, men har bare lyst å holde meg frisk og rask i sommer :) Krysser fingrene for at det ordner seg for oss :)

Høres farestruende ut som starten på bekkenløsning.
Ved mitt forrige svangerskap, startet jeg med intense smerter rundt halebeinet og det utviklet seg videre til og bare bli værre.
Vondt å gå, vondt å ligge, vondt å sitte osv.

Prøv å ligge med en pute mellom lårene om natta, og når du halvveis ligger i sofaen. Da får bekkenet litt avlastning,.
Jah.. Gjør nok det.. Åh!!! Krysser fingre og tær for at det ikke er bekkenløsning!!

gjorde alt mye bedre når jeg fikk høre hjertelyden til skatten vår :') liten sprellemann eller sprellejente inn i der! <3

Ja.. Nå kan jeg ikke en gang snu meg på sofaen.. Fyfaen altså!

Det er sånn jeg har det tider. Skal til kiropraktor på onsdag. Det går litt opp og ned, er verst på kvelden/ettermiddagen.

Back
Topp