Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det også og er like bekymret. Har hatt det av og på siden ikm. I dag blør jeg litt også. Håper noen kan berolige oss!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff.. Har kjent litt stikk nå og da de siste dagene, men dette var skikkelige kramper. Nå har det roet seg litt, men klarer ikke å slippe bekymringene.
Huff så ekkelt! Føler med deg og håper på det beste. Når jeg har googlet kommer det opp mange som har hatt det slik som det har gått bra med så det virker ikke like uvanlig som det føles!!
Jeg har hatt så vondt innimellom at jeg ikke har fått sovet eller klart å tenke på annet, men det er noen dager siden sist. Nå er det mest murringer.
Har har hatt heftige menssmerter og det har gått bra minico.
Hannepanne: jeg har spottet av g på i flere dager nå. Brunt og lyserosa (beklager ekle detaljer) - men testene mine blir sterkere. Har hørt mange som har små blødninger og det går bra.
Krysser fingrene for oss alle!!
Klem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så en jordmor som svarte en annen at det var helt vanlig å spotte rundt ikm og at det var inplantasjonsblødning Er visst veldig vanlig å spotte tidlig i graviditetenIkke meningen å kuppe tråden til minico da men det var litt godt å skrive det ut kjenner jeg. Jeg spottet brun utflod ikm-dagen og i går 4+2. I dag 4+3 var det først rosa utflod så friskt blod. Men ikke store mengder og ikke klumper.
Sååå bekymra!!
Ikke meningen å kuppe tråden til minico da men det var litt godt å skrive det ut kjenner jeg. Jeg spottet brun utflod ikm-dagen og i går 4+2. I dag 4+3 var det først rosa utflod så friskt blod. Men ikke store mengder og ikke klumper.
Sååå bekymra!!