Smerter

minico

Gift med forumet
Junibarna 2015
August 2018
Sinnsyke menssmerter kom som kastet over meg for 10 min siden. Er 4+2, uff nå ble jeg veldig veldig redd :(

Noen andre som har opplevd dette?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har det også og er like bekymret. Har hatt det av og på siden ikm. I dag blør jeg litt også. Håper noen kan berolige oss!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har dessverre ikke noe erfaring med menssmerter, hverken nå eller før jeg var gravid. Men har hørt at noen sier at murringer og strekking som man har når man er gravid kan ligne på menssmerter :) Det er forhåpentligvis ikke noe å bekymre seg for :)
 
Har har hatt heftige menssmerter og det har gått bra minico.

Hannepanne: jeg har spottet av g på i flere dager nå. Brunt og lyserosa (beklager ekle detaljer) - men testene mine blir sterkere. Har hørt mange som har små blødninger og det går bra.

Krysser fingrene for oss alle!!

Klem




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har det også og er like bekymret. Har hatt det av og på siden ikm. I dag blør jeg litt også. Håper noen kan berolige oss!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Uff.. Har kjent litt stikk nå og da de siste dagene, men dette var skikkelige kramper. Nå har det roet seg litt, men klarer ikke å slippe bekymringene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mio90 og kathe84 tusen takk for at dere trøster og deler erfaringer.

Prøver å stenge ute negative tanker og være positiv. Vil så veldig gjerne være her med dere helt til desember ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff.. Har kjent litt stikk nå og da de siste dagene, men dette var skikkelige kramper. Nå har det roet seg litt, men klarer ikke å slippe bekymringene.


Sent from my iPhone using BV Forum

Huff så ekkelt! Føler med deg og håper på det beste. Når jeg har googlet kommer det opp mange som har hatt det slik som det har gått bra med så det virker ikke like uvanlig som det føles!!


Jeg har hatt så vondt innimellom at jeg ikke har fått sovet eller klart å tenke på annet, men det er noen dager siden sist. Nå er det mest murringer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff så ekkelt! Føler med deg og håper på det beste. Når jeg har googlet kommer det opp mange som har hatt det slik som det har gått bra med så det virker ikke like uvanlig som det føles!!


Jeg har hatt så vondt innimellom at jeg ikke har fått sovet eller klart å tenke på annet, men det er noen dager siden sist. Nå er det mest murringer.


Sent from my iPhone using BV Forum

Da får vi krysse det vi har å krysse og håpe at dette er helt normalt. Selv om det kan være vanskelig når det står på som værst. Vi skal jo få nydelige desember babyer ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har har hatt heftige menssmerter og det har gått bra minico.

Hannepanne: jeg har spottet av g på i flere dager nå. Brunt og lyserosa (beklager ekle detaljer) - men testene mine blir sterkere. Har hørt mange som har små blødninger og det går bra.

Krysser fingrene for oss alle!!

Klem




Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke meningen å kuppe tråden til minico da men det var litt godt å skrive det ut kjenner jeg. Jeg spottet brun utflod ikm-dagen og i går 4+2. I dag 4+3 var det først rosa utflod så friskt blod. Men ikke store mengder og ikke klumper.

Sååå bekymra!!




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke meningen å kuppe tråden til minico da men det var litt godt å skrive det ut kjenner jeg. Jeg spottet brun utflod ikm-dagen og i går 4+2. I dag 4+3 var det først rosa utflod så friskt blod. Men ikke store mengder og ikke klumper.

Sååå bekymra!!




Sent from my iPhone using BV Forum
Så en jordmor som svarte en annen at det var helt vanlig å spotte rundt ikm og at det var inplantasjonsblødning :) Er visst veldig vanlig å spotte tidlig i graviditeten :)
 
Ikke meningen å kuppe tråden til minico da men det var litt godt å skrive det ut kjenner jeg. Jeg spottet brun utflod ikm-dagen og i går 4+2. I dag 4+3 var det først rosa utflod så friskt blod. Men ikke store mengder og ikke klumper.

Sååå bekymra!!




Sent from my iPhone using BV Forum

Bare å kuppe ;) Har hørt om mange som oppdager graviditet sent fordi de får blødninger rundt IKM og regner da med de har fått tante på besøk. Hva med å ringe legen din i morgen? Kanskje du kan få tidlig ul.
 
Jeg hadde nok sjekket det opp om det er frisk blod, er jo ofte det ikke er noe farlig og da er det greit å få det bekreftet:)

Det hender også det går andre veien, det var desverre slik jeg mistet sist. Ring legen å da en UL i morgen så slipper du å urolige deg:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Har hatt menssmerter flere dager jeg også, inkludert akkurat nå.. Jeg har dog ikke hatt noen blødninger, men det er jo som de sier veldig normalt... Så begge deler er helt normalt og trenger ikke bety noe som helst... Prøv å slappe av så går det nok bra skal dere se... ❤️

Masse lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forrige gang jeg var gravid fikk jeg til tider noen sinnsyke magekramper de første 12 ukene. Var utrolig vondt, og jeg lå bare å vrei meg frem til de var over. Det varte kanskje 15-20 minutter om gangen. Hver gang var jeg sikker på at jeg skulle begynne å blø, men det skjedde aldri.

Jeg hadde også noe tilfeller av småblødninger de første ukene. Var helt rødt, friskt blod, men det var ikke mye, og jeg hadde ikke vondt. Fikk litt panikk hver gang det skjedde, men det gikk fort over, så jeg antok det bare var noen blodkar som sprakk, og det må det ha vært, for jeg sitter jo her i dag med en perfekt 2 år gammel datter:)

Så det trenger ikke alltid være noe galt, selv om jeg vet at det er skremmende mens det står på!!
 
Jeg har hatt en del sa/ma som alle har begynt med liten blødning etterfulgt av smerter.. Jeg har også opplevd omblødninger (2 ganger var det så mye at det bare rant nedover buksa mi) og alt var fint med den lille mageboeren:) jeg ville sjekka det bare for og være på den sikre siden, ikke morro og bekymre seg uten grunn heller, mest sannsynlig så er det ufarlig :)


Sitter på mobilen
 
Back
Topp