Smerter!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Nå for 20 min siden så fikk jeg brått skikkelig vondt nederst i magen. Smertene har nå gått over til høyre siden. Kjennes litt ut som det er i lysken. Stråler litt nedover i låra. Akkurat som det knyter seg , klarte nesten ikke gå pga det gjorde vondt.. Kjentes ikke ut som det kom fra bekkenet..

Vanskelig å forklare. Kjenner det fortsatt ( men ikke like intenst ) nå som jeg har satt meg ned.. Men merker selv at jeg automatisk lener meg over på venstre side og å prøve å unngå at det skal gjøre vondt..

Noen som vet hva dette kan være?

Jeg vet ikke hva det kan vær, men jeg har vondt på venstre side på en måte i lysken tror jeg. Har hat det en god stund nå, var verst i begynnelsen, men nå har smerten jevnet seg ut og er mer konstant. Sliter med å reise/sette meg og snu meg i sengen og når jeg går. Fikk beskjed av legen at det var normalt å ha vondt når en er så gravid, men burde si fra hvis det ble mye verre...
Får håpe det går over for deg, eller så får du kontakte legen

Okei. Utrooooolig ubehagelig ihvertfall.. Tørr nesten ikke reise meg opp :P

Men jeg får bare se ann da:)

Stråling nedover foten henger sammen med bekkenet sa min fysio. Så høres ut som bekkenet... Håper det gir seg...

Det første jeg tenkte da jeg leste beskrivelsen er ; bekkenløsning

jeg fikk beskjed av legen at det ikke var bekkenløsning når jeg hadde det vert på venstre side, han sa at hvis det var bekkenløsning så ville det være på midten og likt på begge sider.....
Men godt mulig at du har noe annet en meg da ;)

Skal til fysio på mandag. Så får spørre da:)

Back
Topp