Smerter

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Er det flere som har smerter i underlivet?
Jeg klarer ikke å sitte lenge før det starter og murer der nede...sånn er det når jeg har på meg vanlig bukser også.
Må til og med holde hånden mellom magen og strikken på tightsen for det blir raskt ubehagelig...
Om jeg halvveis ligger i sofaen...kjenner jeg ingen ting, men kan liksom ikke ligge der å sløve hele tiden heller...:-/

Last edited:
Erdetflere som har smerter i underlivet?
Jeg klarer ikke å sitte lenge før det starter og murer der nede...sånn er det når jeg har på meg vanlig bukser også.
Må til og med holde hånden mellom magen og strikken på tightsen for det blir raskt ubehagelig...
Om jeg halvveis ligger i sofaen...kjenner jeg ingen ting, men kan liksom ikke ligge der å sløve hele tiden heller...:-/

Har det til tider og det er skikkelig ubehagelig. Jeg tror det er livmoren som presses oppover og at det derfor gjør vondt (?)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har det til tider og det er skikkelig ubehagelig. Jeg tror det er livmoren som presses oppover og at det derfor gjør vondt (?)

Jeg har de "vanlige" stikk/strekk-smertene, men dette minner mere om brenning...vanskelig og forklare.
Har også litt plager med korsryggen. Tok urin-test for en uke siden, og den var fin.
Jeg har ikke gått opp noe i vekt, men magen min er blitt så veldig stor...til og med øket i størrelse bak på ryggen også...
Har lagt ut bilder inne på mage-tråden. Der vises det ganske tydelig at magen har vokst, og jeg er mye kvalm...og det er jo et godt tegn...men vet jo ikke helt sikkert :)

Kanskje du har fått en slags betennelse eller noe siden det brenner? Jeg ville kanskje sjekket det slik at du ikke trenger å bekymre deg :)

Back
Topp