Smerter!!!!

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
ja som jeg skrev tidligere at jeg blødde brunt\brunt utflod! Nå har jeg begynt å få smerter i nedre del av magen , å det brenner fra skjeden , så. Dette går vell bare en vei ! :\

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk

Huff håper alt går bra med Spira di <3

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Uff! Krysser fingrene for at det er ufarlig, og at alt er bra.

Klem <3

Takk , gode dere er <3 jeg har nå vertfall sluttet å blø og smertene er vekke! så da er det jo enda håp :-) heldigvis skal jeg ta hcg prøve på mandag :-) Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar ?

Håper det ikke er noe galt. Svar på prøven kan du få neste virkedag

Takk , gode dere er <3 jeg har nå vertfall sluttet å blø og smertene er vekke! så da er det jo enda håp :-) heldigvis skal jeg ta hcg prøve på mandag :-) Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar ?
Jeg tok hcg på sykehuset, fikk da legen min til å ringe etter svar to-tre timer etterpå, og da var prøvesvaret klart :)

Jeg blødde en del her om dagen og hadde skikkelig vondt. Men blødningen stoppet før kvelden. Fikk komme på ultralyd dagen etter og der stod alt bra til :) Så det er håp!

Jeg fikk ikke svar før etter tre dager, men vet ikke hvor vanlig det er. Kjedelig å gå å lure... Skal inn og måle HCG igjen på mandag, håper på kjappere svar denne gangen, men nå er jeg rimelig sikker på at det har gått galt :-( Blodprøven blir bare en bekreftelse.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk ikke svar før etter tre dager, men vet ikke hvor vanlig det er. Kjedelig å gå å lure... Skal inn og måle HCG igjen på mandag, håper på kjappere svar denne gangen, men nå er jeg rimelig sikker på at det har gått galt :-( Blodprøven blir bare en bekreftelse.

Uff , Lykke til imorgen! syns det hørtes litt lenge ut? sist jeg var gravid i februar tok jeg 2 hcg prøver med 2 dagers mellomrom og jeg fikk svar på ettermiddagen men det var på sykehuset , den ganga jeg hadde en M ( missed).A!( abort) men denne ganga tar jeg på legekontoret. å da tenker jeg at det kansje tar litt lengre tid?

Jeg blødde en del her om dagen og hadde skikkelig vondt. Men blødningen stoppet før kvelden. Fikk komme på ultralyd dagen etter og der stod alt bra til :) Så det er håp!
HåperHåper :) nå har jeg ikke blødd mye heller, bare litt brunt! hadde jo en 2 dagers blødning for 2 - 3 uker siden å ( før jeg hadde oppdaget jeg var gravid. så håper jo det går greit, Heldig du som fikk ul ! er det vanskelig å få? hadde jeg bare hatt penger , hadde jeg bestilt meg en privat ul!! kjedelig å gå rundt å ikke vite

denne ganga tar jeg på legekontoret. å da tenker jeg at det kansje tar litt lengre tid?

Jeg tok på legekontoret... Var inne på mandag og tirsdag i denne uken, og fikk svar på fredag. Økning, men mindre enn forventet ved graviditet. Derfor blir det ny prøve i morgen. Pga svakere hjemmetester og lite symptomer, har jeg ikke mye tro på at dette går veien nå :-(

Last edited:
Jeg tok på legekontoret... Var inne på mandag og tirsdag i denne uken, og fikk svar på fredag. Økning, men mindre enn forventet ved graviditet. Derfor blir det ny prøve i morgen. Pga svakere hjemmetester og lite symptomer, har jeg ikke mye tro på at dette går veien nå :-(

Men da er det jo et lite håp da siden det har steget litt ? vertfall når jeg hadde ma hadde hcg en suket på de 2 dagene mellom jeg tok prøver, å da blødde jeg ikke en liten dråpe en gang på de 3 måndene jeg var gravid, uff,, er vondt å miste da, jeg å bekymrer meg litt nå om dette går den rette veien, alle snakker jo om disse ømme brystene , skjenner ingenting til de jeg... å jeg var kvalm noen uker men det har å forsvunnet ! nå er jeg bare ekstremt trøtt å svimmel!!. har et lite håp da siden legen sa sist jeg var hos ham : Oj livmoren din var stor! så da må det jo være noe der inni? årh hater å gå rundt å lure ://

Last edited:
At du har blødd så lite og livmoren var stor, lover jo bra :-) Krysser fingrene for deg.

Her er det flere ting som sier meg at det har gått galt:
1. Svakere hjemmetester (veldig svak i dag)
2. For liten HCG stigning (fra 95 til 105 på ett døgn)
3. Lav HCG til å være 6+0 (kun 105)
4. Lite symptomer. Er i dag 6+5, og var veldig kvalm på det tidspunktet i mine første to svangerskap. Nå har jeg kun litt ømme bryster og murringer i magen, noe som likegodt kan bety SA.

At du har blødd så lite og livmoren var stor, lover jo bra :) Krysser fingrene for deg.

Her er det flere ting som sier meg at det har gått galt:
1. Svakere hjemmetester (veldig svak i dag)
2. For liten HCG stigning (fra 95 til 105 på ett døgn)
3. Lav HCG til å være 6+0 (kun 105)
4. Lite symptomer. Er i dag 6+5, og var veldig kvalm på det tidspunktet i mine første to svangerskap. Nå har jeg kun litt ømme bryster og murringer i magen, noe som likegodt kan bety SA.

Huff :/ .. håper ting går din vei vertfall :-)

ikke får å si at dere tar feil nå, men ved forrige svangerskap hadde jeg en skikkelig mensenblødning som var av og på i 3 dager..tok da hcg blodprøver på mandagen å en ny en på onsdagen å fikk ikke svar på de før uka etterpå.. ringte til laboratoriet flere ganger for å pushe på å de sa at de skulle få gjort det unna når jeg la på som sånn akutt på en måte men fikk likevell ikke svar på de før uka etterpå.. mulig det var bare et engangs tillfelle men jeg sier bare at ikke bli forskrekket om du ikke hører noe dagen etterpå.. da er det viktig å ringe å pushe på..

ikke får å si at dere tar feil nå, men ved forrige svangerskap hadde jeg en skikkelig mensenblødning som var av og på i 3 dager..tok da hcg blodprøver på mandagen å en ny en på onsdagen å fikk ikke svar på de før uka etterpå.. ringte til laboratoriet flere ganger for å pushe på å de sa at de skulle få gjort det unna når jeg la på som sånn akutt på en måte men fikk likevell ikke svar på de før uka etterpå.. mulig det var bare et engangs tillfelle men jeg sier bare at ikke bli forskrekket om du ikke hører noe dagen etterpå.. da er det viktig å ringe å pushe på..
Sist fikk jeg vite det ettermidaggen samme sag jeg hadde tatt den siste hcg prøven! men da var hun kjempesnill som ringte meg opp etter arbeidstiden :-) for jeg hadde ringt tidligere samme dag til en litt sur kontorassistent som skulle legge igjenn et notat til henne. var jo hun som sa jeg skulle ringe til henne den samme dagen. men ja man kan jo være uheldig , jeg skal utansett ringe til han legen min idag , siden jeg blødde litt i helgen , ( han bedde meg ringe om jeg blødde noe mer. så da skal jeg spør om når han tenker svaret er ferdig. kjedleig å gå rundt å ikke vite vertfall

Back
Topp