Smerter

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
I ettermiddag og kveld har jeg hatt menssmerter både foran og i korsryggen. Styrken varierer litt, og jeg blør litt mer enn jeg har gjort de siste fire ukene. Kan jeg ta smertestillende? Isåfall, hva?

Skal ringe lege i morgen, tror det går mot slutten av dette svangerskapet.

I ettermiddag og kveld har jeg hatt menssmerter både foran og i korsryggen. Styrken varierer litt, og jeg blør litt mer enn jeg har gjort de siste fire ukene. Kan jeg ta smertestillende? Isåfall, hva?

Krysser fingrene for deg! Tipper det er ok å ta paracet! Jeg tok det da jeg hadde tannpine sist svangerskap.

Paracet kan tas under svangerskapet, men ikke over lang tid. Altså bare hvis man absolutt trenger det. Ibux skal man aldri ta. Ring legevakta for å høre hvis du er usikker. De burde ha peiling.

God bedring og lykke til! Håper spiren sitter!

Visst du har smerter og blødninger, så skal du alltid sjekkes av lege! Det kan være ufarlig, det kan være exu som er livstruende, og det kan være sa eller truende sa. Ville ringt legevakta med en gang! Var selv nær ved å dø av indre blødninger pga exu for tre år siden, og ønsker ingen denne opplevelsen. Da er det bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Ved exu har man som regel smerte kun på en side, men jeg hadde smerter over det hele.

Håper selvfølgelig at alt går bra :) krysser fingrene for deg!
Du kan ta paracet når du er gravid :)

Uff..føler at jeg skremmer deg, men vil bare at alt skal gå bra med deg :)

Håper dere finner ut av det! Det er kanskje best å komme seg til en lege med det samme. Skal krysse fingrene for deg <3

Visst du har smerter og blødninger, så skal du alltid sjekkes av lege! Det kan være ufarlig, det kan være exu som er livstruende, og det kan være sa eller truende sa. Ville ringt legevakta med en gang! Var selv nær ved å dø av indre blødninger pga exu for tre år siden, og ønsker ingen denne opplevelsen. Da er det bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Ved exu har man som regel smerte kun på en side, men jeg hadde smerter over det hele.

Håper selvfølgelig at alt går bra :) krysser fingrene for deg!
Du kan ta paracet når du er gravid :)

Uff..føler at jeg skremmer deg, men vil bare at alt skal gå bra med deg :)
Exu, er det svangerskap utenfor livmoren? Hvis ja, er det nok ikke det - heldigvis. Har vært på to ultralyder, og sist så vi et bankende hjerte (6+5). Har time til ultralyd igjen på mandag, oppfølging siden jeg har blødd så lenge.

Er så utslitt at jeg skal prøve å sove litt snart, også ringer jeg legen med det første i morgen tidlig!

Exu, er det svangerskap utenfor livmoren? Hvis ja, er det nok ikke det - heldigvis. Har vært på to ultralyder, og sist så vi et bankende hjerte (6+5). Har time til ultralyd igjen på mandag, oppfølging siden jeg har blødd så lenge.

Er så utslitt at jeg skal prøve å sove litt snart, også ringer jeg legen med det første i morgen tidlig!

Exu er svangerskap utenfor livmoren ja. Når du har vært på ultralyd så kan du nok trygt se an til i morgen ja :)

Håper virkelig at det går bra for deg! Krysser fortsatt fingrene <3
Sov godt :)

Exu er svangerskap utenfor livmoren ja. Når du har vært på ultralyd så kan du nok trygt se an til i morgen ja :)

Håper virkelig at det går bra for deg! Krysser fortsatt fingrene <3
Sov godt :)
Tusen takk :)

paracet er overhodet ikke farlig for fosteret så lenge du ikke tar mer enn anbefalt dose. Legen min lo litt av meg når jeg var redd for å ta paracet. Sender en dose lykke til deg og håper det går bra <3 :)

Back
Topp