Smerter.......?

Ajja

Gift med forumet
Har siden søndag hatt vanvittige smerter i venstre side/ nedre del av magen...
Er en sviende og brennende smerte som er der konstant, men så kommer det stikkende smerter som setter meg helt ut...
Kanskje det kan beskrives som knivstikk (uten at jeg noen gang har blitt stukket me kniv)..... ;)
Sliter me å gå på venstre fot...
Og når lille rører på seg kommer åsså den stikkende smerter (om ho kommer borti det området)
Magen er veldig øm der!

Noen andre som har opplevd det?

Jeg tok keisersnitt sist gang så tenker om det har noe med det å gjøre!
Jordmor sa det var nerver og muskler, men kjenner jeg ikkje helt er sikker... Hu jordmora var litt rar, ikkje hu eg vanligvis e hos!

Det har jeg også hatt hele svangerskapet, aner ikke hva det kommer av,men lege og jordmor,mente det var livmoren som strakkseg, og presset på i muskler og vev rundt livmoren,samt begynnende bekkenløsning Kanskje, hvertfall ift det du beskriver om knivstikking og vondt å gå på foten, jeg har det på høyre sidegodet kommer å går litt, isjasen min ligger litt i klem , kanskje din også gjør det?

Har også dette ! Og jormord og lege her mener også det er voksesmerter! Scener som strekker på seg! Har ett punkt på magen der eg nesten ikkje kan ta på, og når mini sparker der, gjør det skikkelig ondt!!

Hadde ikke sånne sinnsyke smerter me de to andre, men så har heller ingen av svangerskapan vært lik!
E jo heilt hjelpesløs i flekkan!
Får vell roe meg me at det e sånne strekkesmerta i livmora da ;)
Kjenne masse liv så e ikkje sånn bekymra før den lille ;)

Har også en slik type "knivstikkende" liknende smerte, men lenger oppe på høyre side. Det er favorittplassen til lillemann i magen. Han ligger å trykker den spisse rompen sin opp og ut der hele tiden, og det er virkelig ikke godt. Tenker nok det er fordi livmoren er på bristepunktet nå, helt strekt :P

Har det samme, bare øverst på magen :/ fryktelig vondt! Spesielt om jeg strekker meg eller snur meg litt feil. Fikk også beskjed om at det bare er at livmoren strekker seg, og i tillegg ligger hodet og presser oppover akkurat der :)

Jeg sliter med det der.
På meg så føles det som om magen og beinet dovner bort også. Da smerten er der er det vondt så blir det slik prikking også mister jeg all styrke i magen på den siden og beinet.

Jeg går til manuell fysio. Og hun sier at det kommer av at senere ligger i klem og må finne litt mye veier. Slik at musklene ikke strammer for mye. Og da Spess rundt bekken. Etter jeg startet med behandling hos henne er smertene nesten helt borte. :)

Hadde ikke sånne sinnsyke smerter me de to andre, men så har heller ingen av svangerskapan vært lik!
E jo heilt hjelpesløs i flekkan!
Får vell roe meg me at det e sånne strekkesmerta i livmora da ;)
Kjenne masse liv så e ikkje sånn bekymra før den lille ;)

Æjeg hadde heller ingenting sånne plager forgje, men denne gangen har jeg hatt alt....lucky me ;)

Back
Topp