Smerter.

Hviit

Andre møte med forumet
Heisann November damer

hvordan går det med dere? noe tegn på fødsel? har selv 1 uke igjen så dette er spennende:)
Har hatt vonde smerter i ventre side av magen i dag, nesten så jeg ikke klarte å gå/bevege meg. blir litt redd ang dette, noen andre som har hatt slike smerter?

Det er vanskelig å si, det finnes så mange forskjellige type smerter. Jeg har 2 uker igjen og har mye vondt i lyskene, og midt under, det er mye nedpress selv om hun ikke har festet seg. Har også hatt et par dager med smerter i høyre side av magen, det er der hun ligger. Hun har liggi på høyre side hele tiden faktisk:) Dette er min første så jeg vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter. Vi får vel bare håpe vi vet det når det er i gang:) Ikke vær redd for å ringe føden hvis du er usikker. Lykke til:)

Tror ikke jeg har hatt akkurat slike smerter, men det knirker jo litt her og der etterhvert. Men det er jo ikke så dumt å ta en telefon til enten føden eller helsestasjon og høre hva dine smerter kan være. Jeg har mye "mensmurringer" jeg da, og mye kynnere. Hodet er festet og det presser bra nedover - men ingenting som tyder på at frøkna har hastverk med å flytte ut av magehybelen. Men, nå er det fortsatt drøye to uker til min termin så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Har du funnet ut hva det er? Jeg har også hatt smerter i venstre side ei stund nå, og det blir ofte så ille at jeg hverken kan gå eller sitte..

Back
Topp