smerter

L86

Elsker forumet
Flere som er plaget med smerter i korsrygg og mensmurringer? kan ikke huske at det var sånn sist.. blir litt småbekymret. 

Har hatt mye smerter i korsryggen, viste seg å være begynnende bekkenløsning.. Menssmerter hadde jeg mye av fram til uke 10, så roet det seg. Men de to siste ukene har jeg hatt noen dager hvor jeg har hatt typiske menssmerter. Etter mye googling har jeg funnet ut at det er helt normalt;) livmoren vokser fort fra nå og ukene framover, så da vil man nok få litt menssmerter. :)

Har vanvittig mye vondt i magen for tiden, og kynnerne begynte før uke 10 (begynte tiiidlig forrige gang og) - men nå er vi inne i en sinnsyk vekstperiode for fosteret, så er vanlig med mye vondt i livmora nå... Slitsomt, men verdt det :) <3

ja jeg har d ofte. sjennes ut som helt vanlige mens smerter. og jeg sjønner at d kan være skummelt altså. men d er vertfall helt normalt å  ha d.

takk for svar! googla det selv, å det er nok normalt ja.. 
hadde ikke særlig bekkenplager sist, hvertfall ikke så tidlig. lurer på om det i korsryggen er det, heldigvis ikke plaget med kynnere ennå! ble sykemeldt fra uke 25 sist pga det :/ 

Back
Topp