smerter...

baby 79

Betatt av forumet
I går kveld kjente jeg en rar ubehagelig følelse i underlivet..vet ikke om det var bekkenet eller muskulært.
Det kjentes ut som om hodet til babyen presset seg ned i bekkenet, og at bekkenet ble sprengt ut litt..

Dette holdt på i rykk og napp i 1 time.. Ble litt stressa.. noen som vet hva det kan være?

Er 35 uker på veg nå..

Takker for svar [:D]'

Klem beby
 
Kanskje det var hodet som festet seg?
Jeg vet ikke hvordan det føles selv, for forrige fødselen min var sete, men nå føler jeg og at noe skjer nede med bekkenet, selv om jeg bare er i uke 32. Høres nesten ut som om det var det som skjedde med deg. Sikkert ingenting å bekymre seg for!
 
jeg var hos legen igår for det samme problemet...har hvert sånn i over en uke nå.
hos meg har hun lagt seg med hode ned, og mye stikking og kraftig menssmerter er fordi det nermer seg fødsel, og da forbreder kroppen seg på det....bare vær obs på ekstra sterke og hyppige kynnere....
(sa legen til meg ihvertfall...)

du kan ta deg paracet, og slappe av mye (ikke stresse).

god bedring[:D]
 
Ja, jeg har merket at kynnerne har blitt oftere og sterkere.. bare jeg snur meg om natten får jeg det..

Tusen takk for svar, nå ble jeg litt lettet!! Det er nok sikkert hodet som har festet seg,, kan dette pågå lenge? jeg hadde det kun i gårkveld..
 
Jeg aner ikke jeg, men gratulerer med et skritt nærmere fødsel[:)]
 
Jeg ringte jormora mi nå, bare for å høre med henne..
Hun trodde på at hodet til babyen driver å borrer seg ned i bekkenet..
Jeg fikk time på fredag, slik at hun kan bekrefte eller avkrefte det...

Et skritt nermere fødsel ja,, hehe!!! Gud nå ble jeg skikkelig oppspilt!
 
Back
Topp