smerter ved sex?

bruker91

Blir kjent med forumet
Hein
Er endelig over de 12 første ukene, og merker nå at sex lysten er på vei tilbake. år vi har hatt sex de siste gangene har jeg følt meg hoven inni skjeden. i tillegg har jeg smerter ved selve åpningen, når han tar den inn og ut så svir det. er det andre som har hatt slike problemer? hva har hjulpet dere?

Smør deg og mannen med canesten, og hold dere et par dager :)

Har òg smerter ved samleie, sårt ut og inn samt vondt når han støter heilt inne.. Utelukka soppinfeksjon, men fått beskjed om at det kan vere så enkelt som at sidan slimhinnene endrer seg kan det bli meir sårt og tørt sjølv om du er våt og klar om du skjønner? Vi skal gå til investering av glidemiddel og sjå om det fungerer for oss, men mengden sex har blitt mykje mindre pga ein sliten meg som syns det er vondt.. Håper det hjelper, muligens det kunne være verdt å prøve for deg òg? :)

Hein
Er endelig over de 12 første ukene, og merker nå at sex lysten er på vei tilbake. år vi har hatt sex de siste gangene har jeg følt meg hoven inni skjeden. i tillegg har jeg smerter ved selve åpningen, når han tar den inn og ut så svir det. er det andre som har hatt slike problemer? hva har hjulpet dere?
Det trenger ikke å være soppinfeksjon har samme problemet selv og hadde det forrige svangerskap. Jeg har vært hos gynekolog å han fant ingenting. Ingen svar på dyrkningsprøvene heler.

Slimhinnene hovner opp og blir mer skjøre. Det er også mye blod nedentil under graviditeten og enkelte kan også få åreknuter på kjønnsleppene og rundt skjeden. Er ikke rart sex kan være vondt. Jeg og syns det er ubehagelig, men mest fordi jeg føler meg igjengrodd..

Back
Topp