Smerter ved sex

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
Kanskje et veldig privat spørsmål, men har ikke noen andre å spørre...

Har dere opplevd smerter ved samleie? I går så hadde vi sex for første gang på noen uker, og det gjorde så forferdelig vondt i underlivet. Føltes som ting har blitt mye "trangere" der nede og når jeg gikk på do så var det litt blod på papiret.. Jeg vet at det ikke er farlig å ha sex ved et normalt svangerskap, men blir jo litt bekymret av smerter og blod på papiret(ikke snakk om masse blod)..sukk....

Sent from my iPhone using BV Forum

Oh yes. Tørre slimhinner. Det er rett og slett ikke noe digg med sex for øyeblikket, blir ikke våt nok og ting er mye trangere.

Oh yes. Tørre slimhinner. Det er rett og slett ikke noe digg med sex for øyeblikket, blir ikke våt nok og ting er mye trangere.

Uff, ja... Føltes neste som noe har blitt sydd igjen der nede :P

Hehe, ja det føles ut som det har grodd igjen der nede!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er veldig normalt. Det blir jo trangere når det ikke er noe inni der på regelmessig basis :P Kjentes ut som om jeg hadde grodd ny jomfruhinne første gang etter positiv test :P Men det er bedre nå synes jeg. Har ikke blødd, men det er jo heller ikke unormalt. Man blir litt sår :)

Det er veldig normalt. Det blir jo trangere når det ikke er noe inni der på regelmessig basis :P Kjentes ut som om jeg hadde grodd ny jomfruhinne første gang etter positiv test :P Men det er bedre nå synes jeg. Har ikke blødd, men det er jo heller ikke unormalt. Man blir litt sår :)

Takk for at dere deler deres erfaringer.. Stakkars mannen :( fikk jo kjempe dårlig samvittighet i går.. Uff! Vi får prøve igjen :D

Takk for at dere deler deres erfaringer.. Stakkars mannen :( fikk jo kjempe dårlig samvittighet i går.. Uff! Vi får prøve igjen :D

Ja, jeg har dårlig samvittighet for mannen min også, samtidig som jeg ikke har det når jeg er dårlig og han prøver seg :P Vi må bare være forsiktige. Det er ikke alle stillinger som er like behagelige lenger. Jeg har jo ikke lyst når jeg er kvalm og svimmel og sånn, og sånn er det bra. Han vil ha barn han også, og er veldig glad for at vi har fått det til. Og dette er bare en liten periode.

Ja, jeg har dårlig samvittighet for mannen min også, samtidig som jeg ikke har det når jeg er dårlig og han prøver seg :P Vi må bare være forsiktige. Det er ikke alle stillinger som er like behagelige lenger. Jeg har jo ikke lyst når jeg er kvalm og svimmel og sånn, og sånn er det bra. Han vil ha barn han også, og er veldig glad for at vi har fått det til. Og dette er bare en liten periode.

Ja, vi får bare prøve oss fram :) var godt å høre at det ikke er jeg som er unormal :P

Det samme skjedde med meg og. Vi prøvde en ny stilling, han støtet for hardt og jeg fikk vondt i høyre side av magen! Ble kvalm.. Det var helt jævlig! Dakar mannen min, han fikk såå dårlig samvittighet :(

Men ble bedre dagen etter! :D

Ikke merket noe så langt, men hadde det slik når jeg ammet sist

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Ikke merket noe så langt, men hadde det slik når jeg ammet sist

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Skjønner at det er mange forandringer i vente :O

Bruk glidemiddel. hjelper masse. og bruk kun stillinger som kjennes komfortabel. bruk tid og prøv dere frem. sånn er det med bebis i magen, alt forandrer seg og vi må henge med;)

Bruk glidemiddel. hjelper masse. og bruk kun stillinger som kjennes komfortabel. bruk tid og prøv dere frem. sånn er det med bebis i magen, alt forandrer seg og vi må henge med;)

Takk for tips :)

Back
Topp