Smerter ved nysing og hosting

MissMary

Andre møte med forumet
Når jeg nyser eller hoster opplever jeg intens (men kortvarig) smerte nederst i magen. Hva kan dette komme av mon tro? [emoji848]
Er det flere som opplever dette?

Ååh ja det får jeg også, tror det er for at ligamentene beveger seg da. Er ikke noe behagelig [emoji58]

Oh yes! Eg har funnet ut at å nyse med åpen munn hjelper litt. Kanskje det letter litt på buktrykket? [emoji5]

Får det av og til jeg også.

Her også. Ligamentsmerter.

Her å gubben lurte på hva som skjedde. Ynker meg nesten hver gang jeg nyser. Hehe. Kjennes ut som jeg får strekk fra magen og nedover. Han holdt på å dævvve.

Ja, ligamentsmerter. Var verst de første ukene. Nå får jeg det innimellom, særlig ved dobbeltnys!

Hadde en overraskelsesnys som holdt på å sende meg inn i en smertekoma pga ligamentsmertene. Fikk ikke tid til å bøye meg før den kom og dermed var det gjort. :hilarious:

Når jeg nyser eller hoster opplever jeg intens (men kortvarig) smerte nederst i magen. Hva kan dette komme av mon tro? [emoji848]
Er det flere som opplever dette?

Jeg har å dette problemet. Nevnte det for jordmor som sa at det mest sannsynlig er fordi livmoren er så sensitiv nå som den strekkes så ekstremt.
Jeg er gravid med første så livmoren har aldri vært strukket sånn som nå.
Har generelt mye stikking i magen, ikke bare når jeg nyser, selv om det virker mye værre og mer intenst da.

Ja, faktisk har ikke tenkt mye over den. Men merker det inni mellom og skvetter skikkelig

Ja noen ganger skjer det, hjelper å krøke seg litt sammen for min del.

Jeg og!! Blir helt stressa når jeg kjenner en nys er på vei[emoji23][emoji23] hjelper å krøke seg litt sammen her også!!

Back
Topp