Smerter ved negativt fryseforsøk

Maja82

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Assistert-jentene
Hei! Er det noen som har opplevd smerter ved negativt fryseforsøk? Har negative graviditetstester, men har så vondt i livmor og korsrygg. Det verker og jeg føler meg oppblåst. Føles veldig ubehagelig. Har blitt gravid på alle de andre fryseforsøkene og da hadde jeg ikke sånne smerter. Begynner å lure på om det er noe galt her. Eller er det bare slimhinnene som er keen på å sprekke, men som hindres i det pga progesteron?

Kan du ha fått en infeksjon når de satte inn? Noen nye medisiner? Hva sier klinikken?

God bedring :)

Kan du ha fått en infeksjon når de satte inn? Noen nye medisiner? Hva sier klinikken?

God bedring :)
Det er litt bedre i dag, snakket med klinikken nå og de sa jeg skulle si ifra om det ble verre. Ja, begynner jo å lure på det, hun som satt inn egg kløna så jeg kjente at hun var borti livmoren så meget mulig det er laget en rift eller noe

Det er litt bedre i dag, snakket med klinikken nå og de sa jeg skulle si ifra om det ble verre. Ja, begynner jo å lure på det, hun som satt inn egg kløna så jeg kjente at hun var borti livmoren så meget mulig det er laget en rift eller noe
Så bra det er bedre, fortsatt god bedring :Heartred

Back
Topp