Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjennes ut som livmora skal revne når jeg hoster Å jeg er forkjølet :/
Så når jeg må hoste, prøver jeg å nå å sette meg på huk .. Andre som har det slik ? :O
Åh ? Huff ! Æ hold på å bli gal her D e så vondt i dag, at æ kjenne alle bevegelser æ gjør å alle hostanHehe, er bare et godt tegn
Røsker godt her også av og til når jeg hoster eller nyser.
Hva er fremfall ? Kan ikke huske at jeg hadde det slik me sønnen minLigamentsmerter hadde seg sånn første gangen. Ikke nå eller i høst i det hele tatt, kan være fordi jeg har litt fremfall.
Hva er fremfall ? Kan ikke huske at jeg hadde det slik me sønnen min
Åh ! Aldri hørt om Godt at det ikke har noe å si for verken svangerskap eller fødsel daLivmoren har rett og slett løsnet litt, tror det er ligamentene som et slitt av? Jeg kan kjenne livmorhalsen ikke så langt innenfor skjedeåpningen, og skjeden føles grunnere enn før. Gyn sa det ikke skulle påvirke graviditeten eller fødselen. Ikke vits å operere før man er ferdig med å få barn, fordi det løsner igjen ved hver graviditet. Så jeg får det nok operert på plass senere. Foreløpig sa gyn det var ekstra viktig for meg med knipeøvelser
Ja, strekke magen synes jeg også er ubehagelig nå Så jeg ligger ikke på rygg lengreJeg også synes det er fryktelig vondt å hoste og å strekke magen!
Ja, strekke magen synes jeg også er ubehagelig nå Så jeg ligger ikke på rygg lengre