Smerter ved hosting

linnh85

Glad i forumet
Kjennes ut som livmora skal revne når jeg hoster :( Å jeg er forkjølet :/
Så når jeg må hoste, prøver jeg å nå å sette meg på huk .. :p Andre som har det slik ? :O

Kjennes ut som livmora skal revne når jeg hoster :( Å jeg er forkjølet :/
Så når jeg må hoste, prøver jeg å nå å sette meg på huk .. :p Andre som har det slik ? :O

Hehe, er bare et godt tegn :P

Røsker godt her også av og til når jeg hoster eller nyser.

Hehe, er bare et godt tegn :p

Røsker godt her også av og til når jeg hoster eller nyser.
Åh ? Huff ! Æ hold på å bli gal her :p D e så vondt i dag, at æ kjenne alle bevegelser æ gjør å alle hostan :( :p

Her og når hoster føler alt skal ut. Men tar det som en positiv tegn :)

Ligamentsmerter :) hadde seg sånn første gangen. Ikke nå eller i høst i det hele tatt, kan være fordi jeg har litt fremfall.

Ligamentsmerter :) hadde seg sånn første gangen. Ikke nå eller i høst i det hele tatt, kan være fordi jeg har litt fremfall.
Hva er fremfall ? :) Kan ikke huske at jeg hadde det slik me sønnen min :p

Hva er fremfall ? :) Kan ikke huske at jeg hadde det slik me sønnen min :p

Livmoren har rett og slett løsnet litt, tror det er ligamentene som et slitt av? Jeg kan kjenne livmorhalsen ikke så langt innenfor skjedeåpningen, og skjeden føles grunnere enn før. Gyn sa det ikke skulle påvirke graviditeten eller fødselen. Ikke vits å operere før man er ferdig med å få barn, fordi det løsner igjen ved hver graviditet. Så jeg får det nok operert på plass senere. Foreløpig sa gyn det var ekstra viktig for meg med knipeøvelser :)

Livmoren har rett og slett løsnet litt, tror det er ligamentene som et slitt av? Jeg kan kjenne livmorhalsen ikke så langt innenfor skjedeåpningen, og skjeden føles grunnere enn før. Gyn sa det ikke skulle påvirke graviditeten eller fødselen. Ikke vits å operere før man er ferdig med å få barn, fordi det løsner igjen ved hver graviditet. Så jeg får det nok operert på plass senere. Foreløpig sa gyn det var ekstra viktig for meg med knipeøvelser :)
Åh ! Aldri hørt om :p Godt at det ikke har noe å si for verken svangerskap eller fødsel da :)

Jeg også synes det er fryktelig vondt å hoste :( og å strekke magen!
Ja, strekke magen synes jeg også er ubehagelig nå :wideyed: Så jeg ligger ikke på rygg lengre :p

Back
Topp