Smerter ved høyre hofte.

NiCama

Flørter med forumet
Jeg har fått stikkende smerter inn ved høyre hofte, på baksiden av beinet.
Noen andre som har hatt det før?
Usikker på om det har med graviditet å gjøre, eller ikke....

Ikke såvidt jeg vet. I forhold til bekkenet har jeg hatt mest plager i lyske og nedover på innsiden av lårene. Får se det an og eventuelt kontakte legen imorgen :-/

Jeg har hatt vondt i høyre hofte i alle mine svangerskap.. smerten har kommet sammen med bekkenløsning, og jordmor fortalte meg engang at det er nok bekken-låsning når man får vondt der.. hjelper på en måte å få "mjuka" det opp merker jeg.. for gjør mest vondt om jeg har stått/gått en del og SÅ setter meg ned å slapper av.. da låser det seg på en måte ;)

Etter en helg i oslo, med litt dårlig bekken, gikk jeg mine siste dager med enorme smerter i hofta. Var helt forferdelig å gå. Da jeg fikk kommet meg hjem og slappet av en god stund gikk det over :)

Er det stinkende smerte når du trår på høyre fot? Det har jeg innimellom, vil tro det er bekkenløsning. Har hatt låsning i hofta 2 ganger sist gang jeg var gravid, og det føltes anderledes.. Da klarte jeg ikke gå "normalt" og det gikk ikke over av seg selv..

Det kan også være en muskel i spenning ! og det kan være vondt :-(

Smerten er på forsiden, ved eggstokk/blindtarm ca. Har fjernet blindtarmen for mange år siden, så det er ikke den. Isjas går jo bak og ned bak låret. Kommer plutselig, uten at jeg gjør noe spesielt. Klarer ikke finne noen logisk forklaring akkurat nå. Mulig jeg har holdt på med alt for mye idag, og dette er kroppens måte å si ifra på. Det blir ihvertfall bedre når jeg ligger :-)

Ser at jeg i første innlegget skrev baksiden. Det var litt dårlig forklart altså. Det skulle jo være fra fremsiden inn mot hoftebeinet. Beklager misforståelsen :-/

Jeg var hos legen for helt like smerter. Mine ble så intense at jeg våknet om natten av smerter, mistet følelsen i foten (dette var utside lår på venstre side). Hun sa det var bekkenløsning og at den fremkommer på alle måter.. Smertene er isjaslignende.. men er ikke det.
Kjenner det i ny og ne og det kommer når det vil.. Veldig ubehagelig og vondt.
"Godt" at vi er flere..;) er nok bare bekkenløsning.

Back
Topp