Smerter v/halebein og lyske

Lykkelulla

Gift med forumet
Mailykke <3
Jeg har de siste 3 ukene hatt smerte litt til venstre for halebeinet. For noen dager siden begynte har smertene blitt strekere og det har også forflyttet seg til lysken på samme side. Det verker konstant og når jeg reiser meg opp så stikker det skikkelig. Trur dere dette er svangerskapsrelatert? Er jo bare 8+2, så det ville igrunn vært ganske tragisk. Håper det blir bedre og ikke værre.

Kan det være bekkenløsning? Trodde bekkenløsning kom av at man bar tung mage, men det er jo hormonbasert.

Når du sier det har jeg verka masse. Har dårlig rygg og er vant til smerter i korsrygg i utganspunktet, men nå er liksom alt nytt. Og etter en lengre gåtur i går har smertene flyttet seg til lysken. Kroppen driver jo og produserer elastan for at musklene skal bli tøyelige, så det kan godt være "voksesmerter", tenker jeg.

har de samme smertene her. i følge kiropraktor er det bekkenLÅSninger. prøv å dra til kiropraktor så kanskje de kan hjelpe deg å få løsnet litt opp:)

har de samme smertene her. i følge kiropraktor er det bekkenLÅSninger. prøv å dra til kiropraktor så kanskje de kan hjelpe deg å få løsnet litt opp:)
Har det hjulpet deg? I dag hadde jeg så store smerter når jeg gikk at jeg lurte på om jeg måtte ha krykker :( Heldigvis er det ikke slik konstant. Men smertene er der hele tiden.

Til en viss grad. Fremdeles mye vondt, men det må flere behandlinger til. Men kiropraktoren sier at de kan være starten på en bekkenløsning

Back
Topp