Smerter utsiden av låret?!?

Kaas!

Flørter med forumet
Fler som har hatt det sånn?!
Har i et par dager hatt en blanding av stikking, brennende følelse på utsida av låret. Jeg er hverken hoven,varm eller rød så blodpropp er det vel ikke?! Blir jo så engstelig for alt som dukker opp :p

Jeg har hatt det sånn de siste gangene etter behandling hos fyiso for bekkenløsning.
Er visst noe med at musklene jobber feil for å stabilisere bekkenet når det svikter eller noe hos meg hvertfall :)

Jeg har hatt det sånn de siste gangene etter behandling hos fyiso for bekkenløsning.
Er visst noe med at musklene jobber feil for å stabilisere bekkenet når det svikter eller noe hos meg hvertfall :)
Jeg har også bekkenløsning og vagger som ei overvektig gås. Kan det rett og slett kommer av det.. Hmm

Jeg har også bekkenløsning og vagger som ei overvektig gås. Kan det rett og slett kommer av det.. Hmm
Spør behandleren din ;)
Min fysio masserer det opp og har gitt meg øvelser og "egenbehandling" jeg kan gjøre hjemme når det blir for ille :)

Jepp! Dette har vært et problem for meg de siste mnd :-(
Får det spesielt hvis jeg ikke har strekt låret på en stund. Føles som strikk som sprettes i låret. Vanskelig å forklare

Fysio masserer og løser opp i lårene mine men hun anbefalte å ta en bare kjevle og kjevle på lårene for å få i gang blod sirkulasjonen godt i lårene:)

Back
Topp