All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 16 Feb 2016 #1 Vakna idag efter en stund fick eg vont i venstre revbein. Kvalm brekker meg å spyr. Noet som vet eller upplevd noet sånt før.?
Vakna idag efter en stund fick eg vont i venstre revbein. Kvalm brekker meg å spyr. Noet som vet eller upplevd noet sånt før.?
L Lili Pirelli Gift med forumet Aprillykke 2016 16 Feb 2016 #2 Kanskje beibien har sparket deg og gjort en innvendig heimlich maneuver Nei jeg vet ikke jeg. Håper det går over snart
Kanskje beibien har sparket deg og gjort en innvendig heimlich maneuver Nei jeg vet ikke jeg. Håper det går over snart
All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 16 Feb 2016 #3 Lili Pirelli skrev: Kanskje beibien har sparket deg og gjort en innvendig heimlich maneuver Nei jeg vet ikke jeg. Håper det går over snart Klikk for å utvide … Uff de e jævligt vont iallfall.
Lili Pirelli skrev: Kanskje beibien har sparket deg og gjort en innvendig heimlich maneuver Nei jeg vet ikke jeg. Håper det går over snart Klikk for å utvide … Uff de e jævligt vont iallfall.