Smerter under gange.

• Trådstarter Trådstarter
  • Opprettet Opprettet

Guest
Jeg er 21+5 uker på vei. Idag har jeg hatt kraftige smerter når jeg går, disse begynte for tre dager siden men da bare litt vondt. Idag ble de verre.. Har en jobb der jeg går mye, og inn går inn og ut av lastebil. Da dette gjorde kjempe vondt.

Hva kan dette skyldes??

Hei :)

Det høres ikke så godt ut å ha så mye vondt som du beskriver!
Du skriver ikke noe om hvor det gjør vondt, men umiddelbart høres det ut som det kan være bekkenet ditt. Sitter det fremme i symfysen, eller kjenner du kanskje mer bak i korsryggen?
Uansett er det lurt å kontakt jordmor eller lege for å få en sjekk og få bekreftet om det faktisk er bekkenet ditt som gir deg smerter. Det er gansek typisk at bekkensmerter blir verre ved gange og ved bevegelser som gir asymmetri i bekkenet, f.eks når man går inn og ut av bil/lastebil.

Lykke til :-)

Vennlig hilsen fra jordmor Ragna.

Glemte og skrive hvor ja, er vondt i magen.. Hele nedre del av magen.

Hei igjen.

Okay! Det kan stadig være bekkenet ditt, men det kan også være kynnere som kommer når du er veldig aktiv og beviger dig mye...... Har du lagt merke til om livmoren din blir helt hard når når du får disse smertene?

Uansett så er det lurt med en sjekk! Det skal i utgangspunktet ikke gjøre vondt å være gravid :-)

Jordmor Ragna.

Hm, ja.. Mener magen var hard, men det tror jeg den har vært en stund. Smertene har gått vekk, eneste er at jeg gikk i noen minutter igår å da fikk jeg vondt igjen. 

Back
Topp