smerter/tak

hønepøne

Andre møte med forumet
Jeg har nesten ikke kynnere, kan vel telle på eb hånd hvor mange ganger jegvharvhatt det..
Meeen jeg har smerter/tak som kommer og går , særlig høyresiden og i korsryggen.
Har hatt det den siste halve timen. Er det "vanlig" eller bør jeg ringe føden på Lillehammer?
Aaaaner ibgenting om hva som er hva, så er så vanskelig å vite når man skal ringe:( Ikke lyst til å være hysterisk heller....

Om DU føler at dette er unormalt i ditt svangerskap skal du ikke nøle med å ringe! Du er verken hysterisk eller plagsom, det er din jobb å passe på barnet ditt og fødeavdelingens jobb å passe på dere begge ;)

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Om DU føler at dette er unormalt i ditt svangerskap skal du ikke nøle med å ringe! Du er verken hysterisk eller plagsom, det er din jobb å passe på barnet ditt og fødeavdelingens jobb å passe på dere begge ;)

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

signerer!

Jeg har nesten ikke kynnere, kan vel telle på eb hånd hvor mange ganger jegvharvhatt det..
Meeen jeg har smerter/tak som kommer og går , særlig høyresiden og i korsryggen.
Har hatt det den siste halve timen. Er det "vanlig" eller bør jeg ringe føden på Lillehammer?
Aaaaner ibgenting om hva som er hva, så er så vanskelig å vite når man skal ringe:( Ikke lyst til å være hysterisk heller....
Om det er høyre siden under ribbeina bør du ringe, fordi det kan være tegn til svangerskapsforgiftning

Ringte og fikk komme inn til en sjekk.
Ingen tegn til rier, lillegutt har det bare bra, ingen tegn til noe svangerskapsrelatert.
Hjemme igjen nå, men kunne bare komme tilbake hvis det skulle bli værre.
Har fortsatt vondt men enn så lenge går det bra.
Legen tok også ul av nyren og galle-saken min siden det er på den siden det er værst, men helt fint. Ingen utslag på urin heller. Satser på at det bare er forbigående!

Jeg har hatt mye smerter under ribbein på høyre side, nevnte det til legen, og blodprøve ble tatt.. Jeg hadde litt førhøyet leververdi og ble innlagt i 4 dager... Fant ingenting på ul av lever og galle, så legene trodde det kunne vært noe grus eller noe som har passert ;) nå på siste måling var verdiene fine igjen :)

❤ Venter ei lita jente 16 september ❤

Ikke veldig likt luftsmerter nei..
Kjente ingenting i går, og var i helt fin form da jeg våkna både i går og i dag, men nå er det på'n igjen med samme type smerte - bare mer på midten av magen over navlen.
Typisk som det er har sambo dratt på fisketur og er borte til fredag og nærmeste familie bor nesten en time unna.. Tenkte reise dit i morgen, men det er liksom en time i feil retning ift sykehus så vet ikke om jeg orker hvis det fortsatt gjør vondt. Dette kommer til å bli ei lang uke...

Back
Topp