Smerter syklusen etter egguttak?

Håpefull-86

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Hei!
Jeg hadde egguttak for ganske nøyaktig en måned siden, og det endte med at de var redd for overstimulering og totalfrys. I dagene etterpå var det først kjempevondt, og så gikk smertene over før det bare var ubehagelig å tisse (liksom en «klemmende» og stikkende (?) smerte i livmora tror jeg), som sikkert ikke er så rart etter de hadde herja rundt der.
Men nå i neste syklus har jeg følt meg helt fin i ukevis, og plutselig når jeg nå har fått eggløsning (positiv test torsdag ettermiddag/kveld) så er noe av smertene og ubehaget ved å gå på do tilbake? Var litt sånn igår, men en del mer idag. Ubehagelig å trykke på nedre del av magen også.

Lurer bare på om andre har opplevd dette og om jeg kan anta at det har noe med uttaket å gjøre, eller om det er tilfeldig og ikke noe som pleier å skje?

Hvis det vedvarer sender jeg kanskje en melding til Porsgrunn, men føler jeg maser nok på dem som det er, så tenkte høre om andre hadde noen erfaringer først :angelic::angel9
 
Last edited:
Hei!
Det er noen år siden mine forsøk men når jeg las dette så kom jeg på ja søren det husker jeg jeg hadde også! Jeg hadde «såre» og ømme eggstokker en tid etterpå spesielt første eggløsning. Jeg hadde/har riktignok endometriose på eggstokkene men husker at dette føltes som det hadde en klar sammenheng med det egguttaket.
Jeg var også overstimulert og hadde en freeze-all syklus.
Gikk jo over etterhvert med meg værtfall.
Barn ble det også av fryseforsøkene :)
 
Hei!
Det er noen år siden mine forsøk men når jeg las dette så kom jeg på ja søren det husker jeg jeg hadde også! Jeg hadde «såre» og ømme eggstokker en tid etterpå spesielt første eggløsning. Jeg hadde/har riktignok endometriose på eggstokkene men husker at dette føltes som det hadde en klar sammenheng med det egguttaket.
Jeg var også overstimulert og hadde en freeze-all syklus.
Gikk jo over etterhvert med meg værtfall.
Barn ble det også av fryseforsøkene :)
Ah, litt godt å høre at flere har vært borti det. Nå som eggløsninga er over så er det helt borte igjen, så det var bare i helga tydeligvis. Takk for svar! Og så bra at det ble barn ut av det :Heartred
 
Back
Topp