Smerter / sterke murringer uke 26

Babi

Elsker forumet
Januarskatter 2015
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg er 26+5 idag og merket mens jeg satt på jobb at jeg fikk menslignende smerter i magen. De eskalerte etter hvert og minner nå om etter-rier jeg opplevde etter min 2.fødsel. Hva kan dette være? Kynnere? Kjenner at magen strammer seg av og til. Smertene blir mindre når jeg ligger. Mye liv er der og...

Kan det være luftsmerter?

Jeg var sikker på jeg fikk rier for en stund tilbake. Skikkelig ubehagelig. Men har kommet frem til at det var mageknip....

Ring føden om du er itvil :)

Er nok ikke det. Vet hvordan luftsmerter kjennes ut. Kan det være kynnere?

Kan være kynnere. Jeg har en del menslignende smerter, litt krampaktig på en måte, magen strammer seg og det bygger seg litt opp. Roer seg om jeg slapper helt av. Legen min sier det er kynnere, så jeg stoler på det:)
MEN, selv om det er sånn for meg, trenger det jo ikke å være det for deg.. Det kan være lurt å kontakte lege/jordmor for å høre, og om det blir verre, ring føden og hør med dem:)

Virker til å gå bedre nå. Det kommer ofte på kveldstid når jeg er sliten og gjerne løftet tungt og bøyd meg. Har jo en på 1,5 år og jobber fulltid. Aldri opplevd kynnere før så dette var nytt. Men skal på kontroll på torsdag uansett så skal se det litt an frem til da.

Virker til å gå bedre nå. Det kommer ofte på kveldstid når jeg er sliten og gjerne løftet tungt og bøyd meg. Har jo en på 1,5 år og jobber fulltid. Aldri opplevd kynnere før så dette var nytt. Men skal på kontroll på torsdag uansett så skal se det litt an frem til da.

Høres veldig ut som kynnere. Klassisk at kynnere kommer på kveldstid etter en aktiv dag (finnes selvsagt unnak også ;)).

Back
Topp