Smerter på natta

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Er det flere som opplever smerter når man hoster eller nyser? Jeg får skikkelig vondt nederst i magen hvis jeg hoster eller nyser, men det er bare på kvelden/natta når jeg ligger i senga. Er dette normalt?
Jeg er førstegangsgravid og kjenner jeg blir litt småredd av det meste for tida ;)

Jeg opplever det veldig ofte! Jeg tror det bare er at det strekker litt i livmoren når man hoster eller nyser! :)

Takk for svar! Nå blei jeg lettet, var redd noe var galt!
Men jaa, det er syykt vondt!! Men får prøve å nyse på dagtid da ;)

Samme har jeg, har hatt det de to andre gangene også, men har gitt seg etterhvert med meg :) Ikke farlig, helt normalt :) Men er ubehagelig, ja :)

Har opplevd det innimellom jeg også, fryktelig vondt :( men heldigvis helt normalt og ikke farlig :)

Forferdelig vondt :P

Utrolig ubehagelig, ja! Har hatt det selv ved noen anledninger. Var veldig rart og skremmende første gangen, men skjønte det hadde sammenheng med forandringen i kroppen å gjøre :)

huff ja har hatt det noen ganger jeg også både denne gangen og forrige gang. det har vel noe sammenheng med at ting vokser og strekker seg :-)

Har hatt det hele tiden jeg. Blitt vant med det nå. Kommer ved kraftige rykk ja, som nys eller host. Men kan også komme hvis jeg ligger og strekker beina helt ut f.eks. Da må jeg samle beina oppunder meg igjen for å få vekk krampen. Har vært på ul flere ganger og alt er veldig bra, så er nok helt ufarlig og veldig vanlig.

Back
Topp