smerter og nummen i huden rundt navlen

Sorgenfri

Glad i forumet
noen andre som har opplevd stikkende/svie i huden rundt navlen og under? huden rundt navlen kjennes dessuten litt nummen og følelsesløs ut.

Har hatt smerter men ikke nå lenger..Men ja den er nummen og litt sånn ekkel og ta på får eg kjenner det ikke skikkelig..

Hadde ikke smerter, men ble nummen og "rar" i huden rundt navlen ca 2 uker før jeg fødte.. Tok det opp med jm og hun sa det var vanlig mot slutten.. Var nerver som lå i klem eller noe sånt..

Jeg har ikke smerter. Men er nummen rundt ved navelen.

ORIGINAL: Bolla85

Jeg har mista følelsen nesten på et område på magen. Der rompa hans alltid er, så er nok der det trykker/strekker mest. Hunnykaos hadde noe lignende sa hun, og det er visst helt normalt[:)] Men vet jo ikke om det er det samme som du har.

Edit: der hadde hun svart selv ja[:D]

ja det er sånn følelsesløst og rompa ligger der. jeg tenker kanskje det er noen nerver i klem som skaper den ekle brennende følelsen. navlen er sånn veldig sensitiv.

ORIGINAL: Lilletrampepus

Jupp.. Får det spesielt når huden er i ferd med å sprekke opp.. 

Å nei [&:] har ingen strekkmerker hittil... smører og smører.

ORIGINAL: Sorgenfri

Jupp.. Får det spesielt når huden er i ferd med å sprekke opp.. 

Å nei [&:] har ingen strekkmerker hittil... smører og smører.

Håper du ikke får strekkmerker da! [:)] Men jeg får ofte vondt på magen, og da kan jeg til tider se huden sprekke opp faktisk..

kanskje hele magen min er full av små strekkmerker som jeg ikke ser før etter fødsel når mageskinnet henger slapt [:D]

Back
Topp