Smerter nederst/under magen..

jente 92

Elsker forumet
Jeg er gravid i uke 19 og har nå de siste dagene hatt ganske så vondt helt nederst i magen når jeg beveger meg. Ligger jeg helt stille i sofaen så merker jeg det nesten ikke. Men det er en grusom smerte når det holder på. Istad når jeg skulle på do også klarte jeg såvidt å trykke pga det gjorde så vondt.. Noen som har opplevd dette før? Håper på svar.

Merkelig.. Jeg har noe lignende, kommer når jeg tømmer blæra, snur meg raskt eller nyser. Får sånne stikk nederst i magen, gir seg etter maks 20 sek. De er smertefulle, men jeg tenker at det er normalt, jeg blir hvertfall ikke engstlig. Er så mye rart som skjer med kroppen nå :)

Jeg har ikke kjent sånne smerter, men av og til kjente jeg smerter oppe ved ribbeina. Var visstnok bare luft og kan gjøre veldig vondt, men ikke farlig. Hvis du er bekymret ville jeg kontaktet legen. Det er sikkert ingenting, men da slipper du i allefall å uroe deg.

For min del høres det ut som ligamentsmerter, strekksmerter. Dem skal være i den perioden. Var mye hos meg da. Fikk det litt igjen denne uka.. 29+. Livmora vekser.

Snu deg forsiktig og bruk tid. Ikke brå bevegelser. Ta heller en stor bue. Hvis du skjønner

For min del høres det ut som ligamentsmerter, strekksmerter. Dem skal være i den perioden. Var mye hos meg da. Fikk det litt igjen denne uka.. 29+. Livmora vekser.

Snu deg forsiktig og bruk tid. Ikke brå bevegelser. Ta heller en stor bue. Hvis du skjønner
Takk for svar og tips :) er mulig det er det ja.

Back
Topp