smerter nederst i magen

babyliten

Forelsket i forumet
Er dette normalt? Er 36+5 i dag, og i går ettermiddag fikk jeg smerter nederst i magen, rundt keisersnitt arret. Tenkte at det garantert ville gå over, men i natt når mini var på sitt villeste var det flere ganger jeg måtte bite tenna skikkelig sammen for det gjorde ganske vondt.

Har hatt smerter nederst på høyre side, aner ikke hva det var. I forgårs var det mest, ikke noe særlig i går. Aner ikke hva det er som sagt, men kunne kjennes ut som muskelsmerter (får endel strekk og hold i musklene rundt omkring magen) :( au!

Har hatt smerter nederst på høyre side, aner ikke hva det var. I forgårs var det mest, ikke noe særlig i går. Aner ikke hva det er som sagt, men kunne kjennes ut som muskelsmerter (får endel strekk og hold i musklene rundt omkring magen) :( au!
Ja er litt vanskelig å forklare hvordan og hvor det er egentlig. Disse smertene gjør i alle fall ekstremt vondt når mini rører på seg, og har ligget med maserier i to uker nå, så nå kjenner jeg at tålmodigheten blir strekt :p Ringte føden for å høre om det var noe jeg skulle bekymre meg for, de sa at jeg burde få sjekket dette ettersom jeg hadde morkake løsning første gang. Når jeg ringte til svangerskaps klinikken ble jeg kun henvist til fastlege og med beskjeden om at "føder jeg nå så har det ikke noe å si, ungen er jo ferdigutviklet så det går bra". Vell, var ikke akkurat DET jeg ringte om. Men får se hva legen sier, kjenner jeg blir litt irritert når de på sv.pol ikke hører på en - og utfallet kan bli at jeg må inn på sykehuset allikevel. :wtf:

Back
Topp