Smerter nederst i magen...

Hermansinmamma

Glad i forumet
Hei jenter!

Er i uke 32+5 nå. Og i tre dager har jeg hatt til tider grusomme smerter i magen.
Jeg var jo så "dum" og løftet hunden inn i dusjen ( som veier 25 kg) og det var etter det at disse smertene begynte å komme. Jeg kan ha skikkelig møkk vondt i noen timer, men så gir de seg litt. Men de har vært konstante siden den kvelden jeg badet hunden.

Har tenkt litt på morkakeløsning, men så ser jeg jo flere steder at det da vil komme store blødninger, og det har det jo ikke kommet.

Ikke sitter det i bekkenet heller, jeg går til fysio 2 ganger i uken pga bekkenløsning så det er nok ikke der det ligger.

Smertene sitter rett over skambenet.. Noen fler som har opplevd dette? Burde jeg ringe føden?! Dette er mitt tredje svangerskap så er jo ganske "dreven i faget " om man kan kalle det det :)

Hei jenter!

Er i uke 32+5 nå. Og i tre dager har jeg hatt til tider grusomme smerter i magen.
Jeg var jo så "dum" og løftet hunden inn i dusjen ( som veier 25 kg) og det var etter det at disse smertene begynte å komme. Jeg kan ha skikkelig møkk vondt i noen timer, men så gir de seg litt. Men de har vært konstante siden den kvelden jeg badet hunden.

Har tenkt litt på morkakeløsning, men så ser jeg jo flere steder at det da vil komme store blødninger, og det har det jo ikke kommet.

Ikke sitter det i bekkenet heller, jeg går til fysio 2 ganger i uken pga bekkenløsning så det er nok ikke der det ligger.

Smertene sitter rett over skambenet.. Noen fler som har opplevd dette? Burde jeg ringe føden?! Dette er mitt tredje svangerskap så er jo ganske "dreven i faget " om man kan kalle det det :)
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Hatt det sånn selv siste uken, er 32 uker nå... kommer noen tak innimellom, innbiller meg at det er muskulært...kjennes ut som jeg skal revne innvendig nesten, tror det kommer av for mye snømåking, jobb + at jeg holdt på å falle bakover i trappa i går, klarte å ta meg for, men fikk veldig strekk i magen og vondt etterpå. Har også hatt keisersnitt fra før, så innbiller meg at frøkna ligger og presser på arret, og at muskulaturen strekkes da det begynner å bli trangt der inne. Utvendig har jeg aldri helt fått tilbake føligheten i huden rundt arret, selv etter 6 år. Tenker at det ikke er noe alvorlig, gir det seg ikke tar jeg det opp på neste kontroll :)

Skal til legen på torsdag, men vet ikke om jeg orker å gå sånn i så mange dager, men ringer jeg inn til føden sier de bare at det er helt normalt.. Får jo det svaret uansett, og jeg har hatt rett en del ganger hvor ting har vært galt..

Ser bare frem til å bli ferdig!

Hei jenter!

Jeg har det helt likt, men jeg har ikke gjort noe anstrengende :/

Skal til legen på torsdag, men vet ikke om jeg orker å gå sånn i så mange dager, men ringer jeg inn til føden sier de bare at det er helt normalt.. Får jo det svaret uansett, og jeg har hatt rett en del ganger hvor ting har vært galt..

Ser bare frem til å bli ferdig!

Hvis det er virkelig vondt ville jeg fått det sjekket... hos meg er det gjerne verst på kvelden, føles som at jeg er støl på en måte.. Håper det er at hun har snudd seg med hodet ned, synes det også har vært roligere inne i magen i dag enn på lenge.. men kan ikke huske denne følelsen med storebror, da var det mer nedpress...men det har jeg ikke nå. Har også bekkenløsning, men likner ikke på det...

Hvis du er veldig bekymret bør du heller sjekke det en gang for mye, så du slipper å gruble :)

Back
Topp