Smerter nederst i magen

Y_lill

Glad i forumet
Sidan i går har eg hatt stikkande smerter nederst i magen. Venter på at jordmor skal ringa opp att, men lurte på om dette er noko fleire har/har hatt? Er rett ved/rundt urinblæra, stikkande og skjærande, og nokre gongar i tak som er verre enn ellers. Ikkje så gale når eg ligg, men heilt håplaust å gå og ubehagelig å sitta

Når jeg er i bevegelse får jeg ofte smerter/tak/stikkende nederst.. Når jeg nevnte dette til jordmor så sa ho at det var mest sannsynlig modning

Har du det hele tiden?? Hvis ikke vil jeg også si det er modning har det selv og det er veldig vondt når det står på..

Jordmor trudde ikkje det var modning, at det som regel fulgte ein del kynnere med då - og det har eg ikkje. Ho meinte det var slikt som høyrer med. Ikkje farlig, og ikkje godt å veta kva det er. Er konstant øm, og med ein gong eg beveger meg eller set meg opp kjem det stikkande smerter. Ho trudde det et kunne ha med bekkenet eller muskulaturen rundt å gjera - har hosta ganske mykje i to veker. Får berre ligga her og venta på at det skal gå over - kjedelig, men ingenting å gjera noko med :p

Back
Topp