Smerter ned i beinet

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Plutselig får jeg sterke smerter fra ryggen og ned i venstre bein det hogger til og gir en ilende smerte, føler beinet svikter og jeg nesten skriker til. Hva er dette? Er det farlig? Flere som har det. Kjenner jeg blir litt bekymret og redd. Kommer på kvelden.

Det kan være bekkenløsning men jeg kan ikke si det sikkert... Forrige svangerskap kunne jeg få slike smerter mot slutten pga bekkenløsningen. Er vel når du står regner jeg med? Jeg måtte ha krykker fordi foten ofte sviktet på ene siden..

Kansje isjias? Har vert plaget med det i mange år og vet mange får det når di er gravide :) ikke farlig men veldi vondt :/

Kan være en liten nerve i klem. Når vekten endrer seg på kroppen og du kompenserer pga magen så kan det komme nerver i klem. Så når man gjør enkelte bevegelser så kan det gjøres vondt

Plutselig får jeg sterke smerter fra ryggen og ned i venstre bein det hogger til og gir en ilende smerte, føler beinet svikter og jeg nesten skriker til. Hva er dette? Er det farlig? Flere som har det. Kjenner jeg blir litt bekymret og redd. Kommer på kvelden.

Det var sånn det startet (bekkenlåsning) med meg. Har hatt det i to omganger, men kiropraktor har alltid fikset det. Er jo ufarlig, bare veldig vondt. Jeg ville definitivt tatt en tur til kiropraktor!

Back
Topp