Smerter når baby fester hodet?

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
Ja dere kloke jenter [:D] kanskje dere kan hjelpe meg??

Jeg har de siste dagene hatt smerter nedentil... Ikke hele tiden, men det kommer innimellom. Jeg har trodd at det var lillemann som skikkelig trampa på blæra, men har nå funnet ut at det ikke er blæra... Når denne smerten kommer så kjenner jeg at lillemann gjør ett eller annet, trykker på en nerve eller hvertfall ett eller annet helt der nede som er JÆVLIG vondt.. Jeg hopper til og syns det gjør veldig vondt. Så i går da vi drev å flytta over matvarer fra gammelt til nytt kjøleskap, kom disse smertene igjen.. og da begynte det å gjøre vondt i lysken og litt nedover låret også...

Det er ikke bekkensmerter, det er jeg nesten helt sikker på. Men jeg lurte på om det kanskje kunne være fordi han driver å fester hodet eller noe??

Noen som har hatt lignende smerte??

Dytter litt [8D]

Vil tro det enten er modning eller at ungen "kommer" lenger ned i bekkenet:) Får oftere og oftere følelsen av at han ligger og gnisser seg lenger ned i bekkenet og det er ikke mye godt:P

Jeg har hatt disse smertene i to uker ++ kanskje.. Tror nok det er hodet som fester seg eller så er det modning...?

Jeg kan ikke huske at det var noe vondt da hodet festet seg da jeg gikk med Marcus,
men kan jo være at hodet alt er festet men han presser lenger ned i fødekanalen?

er sikkert som dere sier, modning og at han kommer lengre ned.. er ikke konstante smerter og heller ikke noe jeg bekymrer meg for, men er bare nysgjerrig på hva det er han driver med [:D]

En ting er sikkert: det er JÆVLIG vondt.. akkurat som om han gnisser og trykker på ett eller annet.. Også er det ikke inni skjeden liksom, det er noe annet.. det stikker oppi skjeden, men disse smertene her er liksom ikke der..

hehe, mye forskjellige typer smerter ute å går for tida [8D]

Syntes det høres veldig likt ut som det jeg kjenner:) Gnissingen er liksom i magen langt nede i bekkenet og stikkingen føles ut som kommer innen ifra skjeden:P Veldig vondt begge delene men vondter på to helt forskjellige måter:P

ORIGINAL: smuule

Syntes det høres veldig likt ut som det jeg kjenner:) Gnissingen er liksom i magen langt nede i bekkenet og stikkingen føles ut som kommer innen ifra skjeden:P Veldig vondt begge delene men vondter på to helt forskjellige måter:P

Som om jeg skulle sagt det sjøl [:)] den smerten nederst i mage/bekken er faktisk vondere enn stikkingen i skjeden.. hehe

Baby her har festet seg og jeg har hatt masse stikninger som nesten kjennes ut som det trykker på urinrøret. Samme med smerter i lysken på begge sider helt inne ved skrittet.
innimellom kjennes det ut som hodet presser seg ut!

ORIGINAL: Tao

Baby her har festet seg og jeg har hatt masse stikninger som nesten kjennes ut som det trykker på urinrøret. Samme med smerter i lysken på begge sider helt inne ved skrittet.
innimellom kjennes det ut som hodet presser seg ut!

Hmm, høres veeeldig likt ut som her [:)] Er nok veldig normale greier dette her, er bare så nysgjerrig på hva som er hva liksom.. Spennende!

Han er forresten ikke festet her enda:P men jordmor trodde disse smerten kunne komme pga han ligger å går opp og ned i bekkenet, derfor er det vondere nå enn sist:) Merkelige greier dette her;)

er akkurat slik jeg har hatt d i noen uker no, men verre siste uken, var til sjekk hos jordmor forige uke, hodet har ikke festet seg, og hun mente d var fordi gutten snur/beveger på hodet nedi der, og da kommer borti noen nerver slik at d kjennes ut som om noe stikker i fødekanalen/urinrøret, eller bare hele underlivet, skvetter til hver gang ja[:'(]

ORIGINAL: *Starwish*

ORIGINAL: smuule

Som om jeg skulle sagt det sjøl [:)] den smerten nederst i mage/bekken er faktisk vondere enn stikkingen i skjeden.. hehe

Når hodet fester seg, kan det blir akkurat sånn som dere forklarer her [;)] Noen merker ingenting mens andre får veldig smerter [&:]

er nok modningssmerter du har.. har det ofte... ikke godt i det hele tatt... blir ikke bedre heller...

har hørt at når bebisen fester seg så enten så merker du det ikke fordi du sover eller så merker du vondt der og da men ikke noe mer etter på - da sitter den..

Back
Topp