Smerter/murringer

LillePernille

Flørter med forumet
Må bare få lufta ut litt.. Har så mye smerter/stikking i magen. Hører jo at det er normalt å ha menssmerter og murringer, men dette kjennes ikke normalt ut[emoji15] De kommer i tak og stikker særlig i høyre side. Er kjemperedd for SA.. Flere som har det sånn? Kanskje noen har erfaringer, gode som dårlige og vil dele?

Har også en del mensmerter, typ murring så jeg ei natt ikke fikk sove feks. Og har en del stikking. Har vært litt redd jeg også, men håper ikke noe et galt :) har hørt mange si det er normalt.

Jeg hadde det sånn for noen uker siden, blei jo kjempe redd. Har en MA og en sa bak meg og tenkte jo med en gang det var det som skjedde igjenn, men neida. Er fortsatt gravid har sjekka med både hcg og ul.
Er fortsatt litt murring og stikking/strekking. Men det er jo også normalt, mye som vokser og strekkes der inne:happy:
De dårlige erfaringene med smertene var da det gikk galt og det føltes som om noen strammet et belte rundt livmor og korsrygg og skikkelig dro til, ikkeno stikking. Veldig veldig vondt og i tak.
:Heartred

Det er nok normalt! Jeg har hatt skikkelige stikk, mest på venstre side, og har ett lite knøtt som spreller i magen enda. Tror nok om smertene tiltar og ikke gir seg at man skal bli mer bekymret.

Jeg har også murringer, ikke hele tiden men når det murrer så gjør det ganske så vondt og varer i noen sekunder. Kommer i bølger i perioder og er kun på høyre. Jeg blir også nervøs når jeg har vondt, men høres ut som det er ganske normalt[emoji4] Husk at livmoren vokser og strekker seg[emoji1360]

Jeg var hos legen til undersøkelse i går og hun spurte meg spesifikk om smertene var lokalisert til en side. Om det et det så vil man sjekke det ut på sykehuset pga fare for graviditet utenfor livmoren. Så har du mer en murring altså direkte vondt i ene siden så ring legevakten og snakk med de [emoji173]️

Har murringer som strekker seg bak i korsryggen, er ikke vondt, men bare sånn sikkelige murringer.. Har hatt bekkenløsning begge de andre svangerskapene, så er redd for at det er det som begynner å utvikle seg nå :o

Takk for fornuftige svar! Får prøve å slappe mer av[emoji4] Har noe stikkinger i venstresida også, men mest høyre. Kjenner nå at det blir veeldig lenge å vente på legetime i uke 10 og tul i uke 9!

Jeg har det samme, og tror det skal være ganske normalt :)

Det er det nok, men så var jeg så ulur at jeg googlet og var overbevist om svangerskap utenfor livmor... Ble roligere av å lese her inne, men blir nervøs så snart det stikker i høyresida. Kanskje bare bestille time til lege tidligere enn planlagt[emoji106]

Det er det nok, men så var jeg så ulur at jeg googlet og var overbevist om svangerskap utenfor livmor... Ble roligere av å lese her inne, men blir nervøs så snart det stikker i høyresida. Kanskje bare bestille time til lege tidligere enn planlagt[emoji106]

Jeg var også livredd for svangerskap utenfor livmor en periode da jeg hadde mye smerter på venstre side.. har roet seg nå da.. men leste et svar på liknende spørsmål fra en jordmor som sa at dersom smertene kommer fra den ene siden er det sannsynligvis bare fordi eggløsningen skjedde fra den eggstokken, og at smertene kommer fra det gule legemet som jobber på spreng.. (det dannes tydeligvis på samme side som man har hatt eggløsning). Hun skrev det bare var positivt at smertene kom fra ene siden.. hjalp meg litt i alle fall :) og som sagt, smertene ga seg jo etter noen dager..

Må bare få lufta ut litt.. Har så mye smerter/stikking i magen. Hører jo at det er normalt å ha menssmerter og murringer, men dette kjennes ikke normalt ut[emoji15] De kommer i tak og stikker særlig i høyre side. Er kjemperedd for SA.. Flere som har det sånn? Kanskje noen har erfaringer, gode som dårlige og vil dele?

Jeg har det på akkurat samme måte. Mye stikkinger fra høyre side. Får i tillegg ganske kraftige menssmerter innimellom og er livredd for å miste hele tiden, så jeg flyr på do for å sjekke. Hadde sa i uke 5 sist og er livredd for at spiren skal forsvinne for meg igjen.

Jeg var også livredd for svangerskap utenfor livmor en periode da jeg hadde mye smerter på venstre side.. har roet seg nå da.. men leste et svar på liknende spørsmål fra en jordmor som sa at dersom smertene kommer fra den ene siden er det sannsynligvis bare fordi eggløsningen skjedde fra den eggstokken, og at smertene kommer fra det gule legemet som jobber på spreng.. (det dannes tydeligvis på samme side som man har hatt eggløsning). Hun skrev det bare var positivt at smertene kom fra ene siden.. hjalp meg litt i alle fall :) og som sagt, smertene ga seg jo etter noen dager..

Ah derfor jeg merker så.mye fra høyre side! Spennende! :)

Back
Topp