Smerter med kobberspiral..

Lefsen84

Forumet er livet
Jeg tok kobberspiral for 1,5 mnd siden og fikk mensen ogjen nå sist tirsdag.. På mandagen før så begynnte jeg og verke sinnsygt bak i korsryggen..og har gjort det siden..itillegg har jeg verka helst sinnsygt i hoftene og stråler nedover kneet..er sinnsygt vondt er dette vanligt??? Klarer nesten ikke gå når kvelden kommer..blir værre på kvelden.. Klarer ikke å bøye meg fremover for det er så vondt.

Både smerter og mengde blod pleier å øke ved kobberspiral.

Nei nei.. Dette må du få skjekket opp! Skal ikke være normalt å ha så vondt at man ikke kan gå. Litt ekstra vanlige menssmerter er vanlig, men utover det er det ikke.
Jeg selv satte inn kobberspiral to ganger. Fikk litt ekstra blødninger og det var det hele.

Hmm høres ikke normalt ut nei:o en kan jo få endel mer menssmerter og blødninger men smerter nedover beina og vondt å gå?:o kan jo ikke ha blitt satt rikitg?:o

Jeg har vert å sjekket om den satt der den skulle 2 ganger, da den ene gangen var det mistanke om at den var gått gjennom noe den ikke hadde gjort, og 2 gangen fant ikke legen trådene, og da var d nye ul og da var trådene gått inn i livmoren, noe de kunne gjør noen ganger visst nok.. Så den sitter der den skal ver. Har lest litt på nettet..det kan ikke ver at den sitter på en plass der det er mye nerver, og nervene stråler desse smertene? Hadde ikke vondt før mensen kom..

Back
Topp