Smerter lysk og rygg 5 uke ør gravid

Julinurk2021

Blir kjent med forumet
Hei
Jeg er 5+3 uker gravid og de siste dagene har jeg har en del smerter i lysken og bak i ryggen. smertene i lysken har vært mer ubehag og har lest at der er forhåndsvis normalt i forhold til ligament smerter osv. Men i dag har smertene vært ganske intense (vedvarende) og det gjør vondt når jeg trykker nederst i magen og det samme bak ryggen. Jeg tror jeg har dessverre fått sopp i kjeden og har time hos legen på Mandag men er nå sykt redd for jeg også var urinveisinfeksjon eller verre nyrebekken betennelse. Er seff på fjellet med lite legevakt i umiddelbar nærhet med tenker å kanskje stikke innom på vei hjem til Oslo i morgen. Ingen feber eller oppkast og Ikke vondt ved urinering. Men smertene er såpass at det er vondt å ligge. Noen som har hatt samme erfaring?
 
Ikke for å skremme men uvi er lurt å sjekke. Gått på pencelin ved to svangerskap for det og ingen symptomer på dette uten utslag på urin. Ingen feber ingen smerter ikke vondt å tisse etc
 
Ikke for å skremme men uvi er lurt å sjekke. Gått på pencelin ved to svangerskap for det og ingen symptomer på dette uten utslag på urin. Ingen feber ingen smerter ikke vondt å tisse etc
Takk for innspillet jeg tror nok jeg tar en tur til legen ja og sjekker det hurtigst mulig, vil ikke at det skal bli verre
 
Back
Topp