Smerter...luft?

tingeling1990

Glad i forumet
Hei :)

Er plaget med en del smerter/murringer/stikkinger i livmor og lyskene. Noen ganger i eggstokkene og korsryggen, og med strømninger ned beina. Lurer litt på om bekkenet har litt å si også. Men smertene virker å bli mere intense utover ettermiddagen og kvelden. Om morgenen har jeg som regel aldri vondt, magen er flat og uten luft. Jeg blir skikkelig oppblåst utover dagen og buksene blir veldig stramme. Kan mye av smertene være luftsmerter? Merker det også ekstra godt når blæra er veldig full. Andre som har det slik?

Er 7+1 idag :)

Jeg vet ikke om det er det med deg. Men jeg har vertfall syyke luftsmerter :|
Men kan jo være bekkenet begynner å skape seg litt allerede i tillegg? :/
Håper ikke det er det! Og luftsmertene gir seg vell etterhvert:)

Jeg vet ikke om det er det med deg. Men jeg har vertfall syyke luftsmerter :|
Men kan jo være bekkenet begynner å skape seg litt allerede i tillegg? :/
Håper ikke det er det! Og luftsmertene gir seg vell etterhvert:)

Har iallefall store problemer med å ha buksa kneppet igjen og går som regel med den oppkneppet:p hehe..

Er heldigvis ikke intense smerter men ubehagelige så satser på det ikke er noe "gale" men bare luft :) høres ikke godt ut dine luftsmerter:s satser på det gir seg snart med deg og :) er vell litt mindre plass rundt tarmene når livmoren vokser, itillegg til all den hormonendringen som skjer som får alt til å gå tregere :p

Jeg er selv veeldig plaget med luftsmerter for tiden, er 6+6. Blir også veldig oppblåst utover dagen og har allerede begynt med strikk i bukseknappen :p

Har iallefall store problemer med å ha buksa kneppet igjen og går som regel med den oppkneppet:p hehe..

Er heldigvis ikke intense smerter men ubehagelige så satser på det ikke er noe "gale" men bare luft :) høres ikke godt ut dine luftsmerter:s satser på det gir seg snart med deg og :) er vell litt mindre plass rundt tarmene når livmoren vokser, itillegg til all den hormonendringen som skjer som får alt til å gå tregere :p
Ja skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule denne magen fremover, ser jo 9mnd gravid ut allerede :p

Takk det samme! Regner med det er som du sier at det er pga plass når livmor vokser, regner med det gir seg når livmoren trekker opp de kommende ukene:)

Det høres sannsynlig ut at det er luftsmerter. Forklaringen din ligner hvertfall på det jeg har hatt:) Heldigvis pleier det å bli bedre etter noen uker (har hvertfall blitt det i mine tidligere svangerskap) :)

Da satser jeg på det er luftplager som kommer til å gi seg etterhvert :) man blir jo litt smågal av å lese om alt.. er jo ekstra ivrig på å lese på forum om alle risikoer osv nå som dette er første graviditet:p pluss overtolker alle tegn.. ting jeg trodde var "farlig" for foreks 3 uker siden har faktisk gått bra frem til nå :p er jaggu ikke en dans på roser å være gravid! Haha

Jeg har noen at de samme plagene som deg. Jeg sliter mye med luft i magen og mensmurringer. Jeg bruker kun bukser som ikke strammer, eller bukser med strikk i knappehullet. Lurer på hvordan dette skal holdes hemmelig på jobb i flere uker til. Jeg er 6+0 idag.

Back
Topp